23
kg
10
biegów
28
cali
Wypróbuj na

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 23 kg
Widelec Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, stożkowa rura sterowa)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Deore FH-M615 (QR 5x100)
Piasta tył Shimano Deore FH-M615 (QR 5x135)
Opony Schwalbe Energizer Plus GreenGuard 28"x1,75"
Obręcze Mach1 630 Disc (622x21c)
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Shimano XT RD-T8000
Hamulce przód Shimano BR-M615 (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M615 (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M615
Manetki Shimano Deore SL-T610-R, 10 biegów
Korby Shimano Steps 38T (175mm)
Suport
Łańcuch Shimano CN-E6090-10
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500-10 11-32T
Komponenty
Kierownica Kross Active Components (aluminium, wznios, 660mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Octopus Ahead (31,8mm, 110mm, czarny)
Wspornik siodła Kross Universal Components (aluminium, 27,2mm)
Stery VP-A45AC3 Pół-zintegrowane
Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały Alloy VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
DM
M
DL
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17" 17" 19" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 430 430 480 470 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 564 560 570 570 585 600
ht Długość główki ramy 140 140 140 140 140 160
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 470 470 470 470 470 470
wb Baza kół 1106 1102 1112 1112 1127 1143
reach Reach 384 380 390 390 405 415
stack Stack 627 627 627 627 627 646
bbdrop BB Drop 60 60 60 60 60 60

Sprawdź podobne modele

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.