Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 14,9 kg
Widelec Suntour XCT HLO (skok 100mm, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Schwalbe Smart Sam 29"x2.1"
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano FD-TY700
Przerzutka tył Shimano Altus RD-M370 SGS
Hamulce przód Shimano BR-M375 (tarczowy mechaniczny)
Hamulce tył Shimano BR-M375 (tarczowy mechaniczny)
Dźwignie hamulca Sram FR 5 (mechaniczne)
Manetki Shimano Altus SL-M310 3x8
Korby Shimano FC-TY501 42/34/24T
Suport FP-B902
Łańcuch Shimano CN-HG40
Kaseta / Wolnobieg FP-B902
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium, 720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, XL - 110mm, wznios -7°)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, S/M - 350mm, L/XL -400mm, 27.2mm)
Stery FP-H816 1-1/8"
Siodło Kross VL-1353
Chwyty Kross Grip Propalm
Pedały FP-917N

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 630 650
ht Długość główki ramy 110 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 443 443 443 438
wb Baza kół 1085 1105 1125 1146
reach Reach 395 412 429 447
stack Stack 637 647 656 665
bbdrop BB Drop 63 63 63 63

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

2299 PLN
2299 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.