10,7
kg
11
biegów
29
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 10,7 kg
Widelec Fox Performance 32 Float (skok 100mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada z kierownicy)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWiSS X1900 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT SWiSS X1900 SPLINE 12x142mm
Opony Schwalbe Rocket Ron Performance Folding 29"x2.1"
Obręcze DT SWiSS X1900 SPLINE 29 TR
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył SRAM GX
Hamulce przód SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM Level T (hydrauliczne)
Manetki SRAM GX11 Trigger 1x11
Korby SRAM GX-1000 32T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC-1110
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1130 11-42T
Komponenty
Kierownica Easton EA70 (aluminium, 720mm, 31.8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EA70 (aluminium, S/M - 90mm, L/XL - 100mm, wznios -13°)
Wspornik siodła Easton EA50 (aluminium, 27,2mm, 350mm)
Stery FSA Orbit C-40 zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17 19 21
st Długość rury podsiodłowej 403 440 470 520
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 615 630
ht Długość główki ramy 95 100 110 620
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 73 73 74
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430
wb Baza kół 1059 1106 1132 1148
reach Reach 397 416 438 451
stack Stack 602 606 616 625
bbdrop BB Drop 57 57 57 57

Sprawdź podobne modele

16499 PLN
12999 PLN
6999 PLN
6999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.