9
kg
12
biegów
29
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy D84 Carbon SL
waga 9 kg
Widelec RockShox SID RLC (skok 100mm, QR15, blokada z kierownicy, stożkowa rura sterowa)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWiSS XR 1501 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT SWiSS XR 1501 SPLINE 12x142mm
Opony Schwalbe Rocket Ron Evo Performance Folding 29"x2.1"
Obręcze DT SWiSS XR 1501 SPLINE
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył SRAM X01 Eagle 12
Hamulce przód SRAM Level TLM (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM Level TLM (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM Level TLM (hydrauliczne)
Manetki SRAM X01 Eagle Trigger 1x12
Korby SRAM X01 Eagle 36T DirectMount
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM X01 Eagle
Kaseta / Wolnobieg SRAM XG-1295 X01 Eagle 10-50T
Komponenty
Kierownica Easton EC70 (carbon, 720mm, 31.8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EA90 (aluminium, S - 70mm, M - 80mm, L/XL - 90, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EA70 (aluminium, 400mm, 27,2mm)
Stery FSA Orbit C-40 zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Tundra M3 Carbon
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 16" 17" 19"
st Długość rury podsiodłowej 403 440 470
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 615
ht Długość główki ramy 95 100 110
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 430 430 430
wb Baza kół 1059 1106 1132
reach Reach 397 416 438
stack Stack 602 606 616
bbdrop BB Drop 57 57 57

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

23999 PLN
12999 PLN
9999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
D84 Carbon SL to ultra-lekki materiał składający się z dwóch rodzajów włókna węglowego T800S i M40J połączonego żywicą nanoalloy. Ramy z tego materiału odznaczają się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań. Ekstremalnie niska waga i wyścigowa wytrzymałość dla wymagających zawodników