13,6
kg
20
biegów
29
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,6 kg
Widelec Rock Shox XC30 TK Coil (skok 100mm, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano HB-RM475
Piasta tył Shimano FB-RM475
Opony Schwalbe Rapid Rob 29"x2.1"
Obręcze WTB STP i19 29" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M617-H
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000 SGS
Hamulce przód Shimano BR-M396 (tarczowy hydrauliczny, tarcza S - 160mm, M/L/XL - 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M396 (tarczowy hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610 2x10
Korby SR SUNTOUR XCM-AX-D 38/24T
Suport SR SUNTOUR
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Sport Components (aluminium, 720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, XL - 110mm, wznios -7°)
Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, S/M - 350mm, L/XL -400mm, 27.2mm)
Stery VP A41AC
Siodło Kross VL-1358
Chwyty Kross
Pedały VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 432 483 534
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 630
ht Długość główki ramy 110 120 130
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 443 443 443
wb Baza kół 1085 1105 1125
reach Reach 395 412 429
stack Stack 637 647 656
bbdrop BB Drop 63 63 63

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

4199 PLN
4199 PLN
3299 PLN
3299 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.