11,6
kg
20
biegów
29
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 11,6 kg
Widelec RockShox Recon Silver RL Air (skok 100mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M618 15x100mm
Piasta tył Shimano Deore FH-M618 12x142mm
Opony Schwalbe Rapid Rob 29"x2.1"
Obręcze WTB STP i19 29" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M617
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610 2x10
Korby Shimano Deore FC-M617 38/24T
Suport Shimano Press Fit BB-MT500
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 720mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, S - 60mm, M - 70mm, L - 80mm, XL - 90mm, wznios -17°)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, S/M - 350mm, L/XL -400mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40 zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 403 440 470 520
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 615 630
ht Długość główki ramy 95 100 110 620
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 73 73 74
ha Kąt główki ramy 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430
wb Baza kół 1059 1106 1132 1148
reach Reach 397 416 438 451
stack Stack 602 606 616 625
bbdrop BB Drop 57 57 57 57

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

9999 PLN
9999 PLN
4999 PLN
4999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.