10,4
kg
11
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 10,4 kg
Widelec Fox Porformance 32 Float (skok 100mm, blokada, stożkowa rura sterowa, QR15)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWiSS X 1900 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT SWiSS X 1900 SPLINE 12x142mm
Opony Schwalbe Rocket Ron Performance 27.5"x2.25"
Obręcze DT SWiSS X 1900 SPLINE 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył SRAM GX11
Hamulce przód SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny, tarcza S/M - 160mm, L/XL - 180mm)
Hamulce tył SRAM Level T (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca SRAM Level T (hydrauliczne)
Manetki SRAM GX11 Trigger 1x11
Korby SRAM GX-1000 34T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC-1110
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1130 11-42T
Komponenty
Kierownica Race Face Evolve (aluminium, 720mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Race Face Evolve (Aluminium, S - 90 mm, M - 100 mm, 31,8mm)
Wspornik siodła Race Face Evolve (Aluminium, 27,2x400 mm)
Stery FSA Orbit - Zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross Silky
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 17
st Długość rury podsiodłowej 400 440
tt Efektywna długość górnej rury 570 595
ht Długość główki ramy 100 100
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73
ha Kąt główki ramy 69 69
cs Długość tylnych widełek 423 423
wb Baza kół 1025 1099
reach Reach 394 419
stack Stack 575 575
bbdrop BB Drop 39 39

Sprawdź podobne modele

16499 PLN
12999 PLN
6999 PLN
6999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.