13,4
kg
20
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,4 kg
Widelec Rock Shox XC30 TK (skok 100mm, blokada skoku)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano HB-M475
Piasta tył Shimano FB-M475
Opony Schwalbe Rapid Rob 27.5"x2.1"
Obręcze WTB STP i19 27.5" Tubeless Ready
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FDM617
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000 SGS Shadow
Hamulce przód Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610 2x10
Korby SR SUNTOUR XCM-AX-D 38/24T (zintegrowana oś)
Suport SR SUNTOUR BB-BSA
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 700mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, wznios 7°)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, S/M - 350mm, L - 400mm, 27.2mm)
Stery VP-A41AC pół - zintegrowane
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross
Pedały VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21
st Długość rury podsiodłowej 430 480 530
tt Efektywna długość górnej rury 585 603 620
ht Długość główki ramy 120 130 140
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 430 430 430
wb Baza kół 1073 1092 1110
reach Reach 400 415 429
stack Stack 605 614 624
bbdrop BB Drop 45 45 45

Sprawdź podobne modele

4199 PLN
4199 PLN
3299 PLN
3299 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
79.99 PLN
69.99 PLN
149.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.