10,6
kg
27
biegów
28
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 10,6 kg
Widelec Kross Aluminiowy
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano Sora HB-3500
Piasta tył Shimano Sora FH-3500
Opony Shwalbe Kojak Race Guard 28x1.35"
Obręcze Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano SORA FD-3503
Przerzutka tył Shimano SORA RD-3500 GS
Hamulce przód Shimano BR-R353 V-brake
Hamulce tył Shimano BR-R353 V-brake
Dźwignie hamulca Shimano Sora BL-3500
Manetki Shimano Sora SL-3500 Rapidfire 3x9
Korby Shimano SORA FC-R453 50/39/30T
Suport Shimano BB-ES300 Octalink
Łańcuch Shimano HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Tiagra CS-HG50 12-27T
Komponenty
Kierownica KROSS Sport Components (aluminium, 600mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Sport Components (aluminium, ahead, S - 90mm, M/L - 100mm, XL - 110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła KROSS Sport Components (aluminium, 350mm, 27.2mm)
Stery FSA NO.11AGY 1-1/8"
Siodło Velo VL-1489
Chwyty Kross
Pedały Aluminium/Nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 20 21 23
st Długość rury podsiodłowej 500 540 580
tt Efektywna długość górnej rury 546 556 572
ht Długość główki ramy 140 150 160
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74
ha Kąt główki ramy 71 71 71
cs Długość tylnych widełek 430 430 430
wb Baza kół 1017 1025 1030
reach Reach 383 387 391
stack Stack 568 589 609
bbdrop BB Drop 75 75 75

Sprawdź podobne modele

5999 PLN
3999 PLN
2699 PLN
2299 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

349.98 PLN
149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum