Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 7,95 kg
Widelec Carbon (stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1,5"; QR12)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT Swiss R23 Spline 12x100
Piasta tył DT Swiss R23 Spline 12x142
Opony Shwalbe One V-Guard Folding 700-25c
Obręcze DT Swiss R23 Spline
Napęd
Przerzutka przód Shimano Ultegra FD-6800
Przerzutka tył Shimano Ultegra RD-6800-SS
Hamulce przód Shimano BR-RS785 (hydrauliczny, tarczowy, tarcza 160mm)
Hamulce tył Shimano BR-RS785 (hydrauliczny, tarczowy, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano ST-RS685
Manetki Shimano ST-RS685 2x11
Korby Shimano Ultegra FC-6800 52-36T (S 170mm, M 172.5mm L/XL 175mm)
Suport Shimano Press Fit SM-BB72-41B
Łańcuch Shimano CN-HG600
Kaseta / Wolnobieg Shimano Ultegra CS-6800 11-28T
Komponenty
Kierownica Zipp Service Course SL-80 (aluminium, S - 400mm, M - 420mm, L/XL - 440mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Zipp Service Course SL (aluminium, S - 80mm, M - 90mm, L - 100mm, XL - 110mm, rise 6º, 31,8mm)
Wspornik siodła Zipp SL Speed (carbon, 330mm, 27,2mm)
Stery FSA Orbit C-40/48-CF 1-1/8"/1,5"
Siodło F'izi:k Antares R7 Magnesium
Chwyty Velo
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 20" (50cm) 21" (53cm) 22" (55cm) 23" (57cm)
st Długość rury podsiodłowej 500 530 550 570
tt Efektywna długość górnej rury 523 544 555 575
ht Długość główki ramy 120 140 155 175
sa Kąt rury podsiodłowej 74,5 73,5 73,5 73
ha Kąt główki ramy 71,5 72,5 72,8 73,7
cs Długość tylnych widełek 415 415 417 417
wb Baza kół 985 986 997 1003
reach Reach 380 383 390 398
stack Stack 519 542 557 579
bbdrop BB Drop 70 70 70 70

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

23999 PLN
17999 PLN
7599 PLN
5999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.