14
kg
11
biegów
27.5
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Superlite
waga 14 kg
Widelec RockShox Yari RC Solo Air (skok 120mm, QR15x110, blokada)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Modus JA176F-X15-110
Piasta tył Modus JA252R-X12-148
Opony WTB Trail Boss 27,5x3,0
Obręcze WTB Scraper i45 27.5"
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Prz T Sram NX
Hamulce przód SRAM Level T (tarczowy, hudrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył SRAM Level T (tarczowy, hudrauliczny, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca SRAM Level T (hydrauliczne)
Manetki SRAM NX 1x11
Korby SRAM NX 32T boost
Suport SRAM GXP BSA
Łańcuch Sram PC-1110
Kaseta / Wolnobieg Sram PG-1130 11-42T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, wznios 15mm, 760mm, 35mm)
Wspornik kierownicy K Kross Racing Components (aluminium, ahead, długość 55mm, 35mm)
Wspornik siodła RockShox Reverb Stealth (S - 390x125mm, M/L - 440x150mm, 30,9mm)
Stery VP-A45AC3 półzintegrowane
Siodło WTB Volt Sport
Chwyty Kross 150mm
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 16 18 20
st Długość rury podsiodłowej 406 457 508
tt Efektywna długość górnej rury 599 621 644
ht Długość główki ramy 100 110 120
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74
ha Kąt główki ramy 66 66 66
cs Długość tylnych widełek 431 431 431
wb Baza kół 1147 1172 1196
reach Reach 420 440 460
stack Stack 623 632 641
bbdrop BB Drop 60 60 60

Sprawdź podobne modele

8999 PLN
7599 PLN
7499 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

249.99 PLN
149.99 PLN
249.99 PLN
99.99 PLN
169.99 PLN
400.00 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.