9,8
kg
18
biegów
28
cali
Wypróbuj na
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminum Lite Aero Profile
waga 9,8 kg
Widelec Carbon
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód S Shimano Sora HB-3000
Piasta tył Shimano Sora FH-3000
Opony Schwalbe Lugano PP 700x23c zwijana
Obręcze Alexrims AT470
Napęd
Przerzutka przód Shimano Sora FD-3000
Przerzutka tył Shimano Sora RD-3000-SS
Hamulce przód Tektro R317
Hamulce tył Tektro R317
Dźwignie hamulca Tektro RX4.1
Manetki Microshift BS-A09 2x9
Korby Shimano Sora FC-R350 52/39T (S/M/L 170mm, XL/XXL 175mm)
Suport Shimano BB-RS500 Hollowtech II
Łańcuch Shimano CH-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG50 11-25T
Komponenty
Kierownica FSA Team (aluminium, 420mm, prosta, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, S - 80mm, M/L - 90mm, XL -100, XXL - 110mm, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (carbon, aero, 310mm)
Stery FSA Orbit C No.8; 1-1/8"
Siodło Velo VL-9093 ISM
Chwyty Velo Velvet
Pedały -

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
xxl
fs Rozmiar ramy 48/51 51/53 54/55 57/57 60/60
st Długość rury podsiodłowej 480 510 540 570 600
tt Efektywna długość górnej rury 510 530 550 570 590
ht Długość główki ramy 95 100 120 130 150
sa Kąt rury podsiodłowej 76 76 76 76 76
ha Kąt główki ramy 72,5 72,5 72,5 72,5 72,5
cs Długość tylnych widełek 399 399 399 399 399
wb Baza kół 966 986 1007 1027 1047
reach Reach 386 405 420 438 451
stack Stack 496 501 520 530 549
bbdrop BB Drop 68 68 68 68 68

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

39.99 PLN
199.99 PLN
349.98 PLN
139.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.