13,1
kg
21
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 13,1 kg
Widelec Kross (skok 30mm)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Aluminium
Piasta tył Aluminium
Opony Mitas V84 Gripper (28"x1,6")
Obręcze Kross (Aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył Shimano Tourney RD-TY300
Hamulce przód V-brake
Hamulce tył V-brake
Dźwignie hamulca Alhonga (mechaniczne)
Manetki Shimano Revoshift SL-RS36 (3x7)
Korby Cyclone (48/38/28T, 170mm)
Suport FP-B902
Łańcuch S50
Kaseta / Wolnobieg Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (640mm, 31.8 mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (DM/DL/S-90mm, M/L-105mm, 7°)
Wspornik siodła Aluminium (DM/S-300mm, DL/M/L-350mm, 27.2mm)
Stery FP-H863 (1-1/8")
Siodło Selle Royal Justek 2060
Chwyty Herrmans
Pedały FP-804

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
DM
M
DL
L
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 17 19 19 21
st Długość rury podsiodłowej 433 433 483 483 533
tt Efektywna długość górnej rury 570 570 579 579 589
ht Długość główki ramy 135 135 135 135 135
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 71 71 71 71 71
cs Długość tylnych widełek 445 445 445 445 445
wb Baza kół 1059 1059 1068 1068 1080
reach Reach 384 384 392 393 403
stack Stack 610 610 610 610 609
bbdrop BB Drop 50 50 50 50 50

Sprawdź podobne modele

1699 PLN
1399 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

159.99 PLN
199.99 PLN
39.99 PLN
69.99 PLN
159.99 PLN
349.98 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum