13,5
kg
27
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,5 kg
Widelec SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M475
Piasta tył Shimano Deore FH-M475
Opony Schwalbe CX Comp PP (28"x1.5", reflex)
Obręcze Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M370
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M591
Hamulce przód Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Alivio SL-M4000 (3x9)
Korby Shimano Acera FC-T3010 (48/36/26Tx170mm)
Suport FP-B902
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG300-9 (11-32T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (DM/S-620mm DL/M/L-640mm, XL-660mm, 31.8 mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (DM/DL/S-100mm, M/L-110mm, XL-120mm, 31.8mm, 7°)
Wspornik siodła Aluminium (DM/DL/S/M/L-350mm, XL-400mm, 27.2mm)
Stery FP-H816 (1 1/8")
Siodło Selle Royal Shadow
Chwyty Herrmans Oxy
Pedały VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
DM
M
DL
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 17 19 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 430 430 470 480 520 570
tt Efektywna długość górnej rury 572 560 582 575 597 612
ht Długość główki ramy 140 140 150 150 150 160
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 445 445 445 445 445 445
wb Baza kół 1074 1062 1084 1072 1099 1114
reach Reach 385 374 395 386 410 422
stack Stack 610 610 610 619 610 619
bbdrop BB Drop 50 50 50 50 50 50

Sprawdź podobne modele

4499 PLN
3499 PLN
2499 PLN
1999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

159.99 PLN
199.99 PLN
39.99 PLN
69.99 PLN
159.99 PLN
349.98 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.