13,6
kg
30
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 13,6 kg
Widelec SR Suntour NCX D LO Coil (skok 63mm, blokada skoku na koronie ,Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M6000
Piasta tył Shimano Deore FH-M6000
Opony Schwalbe Marathon Mondial (28"x1.6", reflex)
Obręcze Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-T6000
Przerzutka tył Shimano Deore LX RD-T670
Hamulce przód Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore LX SL-T670 (3x10)
Korby Shimano Deore LX FC-T521 OCT (48/36/26T, S/M - 170mm, L/XL - 175mm)
Suport Shimano BB-ES300
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG500-10 (11-34T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (S-620mm;M/L-640mm;XL-660mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (S-100mm, M/L-110mm, XL-120mm, 31.8mm, 7°)
Wspornik siodła Aluminium (S/M/L-350mm, XL-400mm, 27.2mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło Selle Royal Look IN Sport
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 430 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 570 580 595 610
ht Długość główki ramy 140 150 150 160
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 445 445 445 445
wb Baza kół 1072 1082 1097 1114
reach Reach 387 394 409 421
stack Stack 600 610 610 619
bbdrop BB Drop 50 50 50 50

Sprawdź podobne modele

4999 PLN
3499 PLN
2999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

159.99 PLN
199.99 PLN
39.99 PLN
69.99 PLN
159.99 PLN
349.98 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.