Wypróbuj na

Trans Hybrid 5.0

9999 PLN
22,4
kg
10
biegów
28"
cali

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie kiedy produkt będzie ponownie dostępny, wpisz swój adres email w polu poniżej:

Należy wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Zamknij

Rozmiar:

Wybierz rozmiar

SHIMANO STEPS TREKKING jest kompletnym systemem elektrycznym dedykowanym rekreacyjnej jeździe rowerami miejskimi i trekkingowymi. Dzięki niemu dotrzesz na miejsce wypoczęty, niezależnie od tego czy trasa prowadzić będzie przez miejską dżunglę, czy spokojną wieś.

100%

ŁADOWANIE BATERII W 4H

80% W 2,5h

250W

Nominalna Moc

50Nm

MOMENT OBROTOWY

TRZY TRYBY WSPOMAGANIA

................
................
................

Eco Tryb

Normal Tryb

High Tryb

  • 0
  • 30
  • 60
  • 90
  • 120
  • 150 km

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 22,4 kg
Widelec RockShox Paragon Gold RL (skok 65 mm, blokada skoku na koronie)
Tylny amortyzator
System
Silnik Shimano Steps DU-E6002 (250W power, 50Nm torque)
Bateria Shimano Steps BT-E6001 (500Wh, carrier mounted)
Komputer Shimano Steps SC-E6010
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M6000
Piasta tył Shimano Deore FH-M615
Opony Schwalbe Energizer Plus GreenGuard (28” × 1,75”, reflex)
Obręcze Mach1 630 Disc (622 × 21c)
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył Shimano XT RD-T8000
Hamulce przód Shimano Deore BR-T6000 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 180 mm)
Hamulce tył Shimano Deore BR-T6000 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 160 mm)
Dźwignie hamulca Shimano Deore BL-T6000 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-T6000 (10 biegów)
Korby Shimano Steps 38T (Men - 175 mm, Lady - 170 mm)
Suport
Łańcuch Shimano CN-E6090-10
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500-10 (11-32T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (660 mm, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (DM/DL/S - 90 mm, M/L/XL - 110 mm, 31,8 mm, regulowany)
Wspornik siodła Aluminium (DM/S - 350 mm, DL/M/L/XL - 400 mm, 27,2 mm)
Stery VP A41AC pół-zintegrowane (1-1/8”)
Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
DM
M
DL
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 17 19 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 430 430 480 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 575 575 585 585 605 630
ht Długość główki ramy 140 140 140 140 140 160
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 470 470 470 470 470 470
wb Baza kół 1117 1117 1127 1127 1147 1173
reach Reach 395 395 420 404 425 445
stack Stack 627 627 627 627 627 646
bbdrop BB Drop 60 60 60 60 60 60

Sprawdź podobne modele

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.