Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 23,4 kg
Widelec SR Suntour NEX-E25 LO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Acera HB-M3050
Piasta tył Shimano Acera FH-M3050
Opony Schwalbe Silento (28"x1,75")
Obręcze Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M591
Hamulce przód Shimano Deore Disc BR-T446 (hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Deore Disc BR-T446 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano Deore BL-T445 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Alivio SL-M4000-R (9)
Korby Shimano Steps 38T (Men-175mm, Lady-170mm)
Suport
Łańcuch Shimano CN-E6070-9
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG200-9 (11-32T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (660mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (DM/DL/S - 90mm, M/L/XL - 110mm, 31,8mm, regulowany)
Wspornik siodła Aluminium (DM/S-350mm, DL/M/L/XL-400mm, 27,2mm)
Stery VP A41AC (1-1/8")
Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
DM
M
DL
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 17 19 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 430 430 480 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 575 575 585 585 605 630
ht Długość główki ramy 140 140 140 140 140 160
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 470 470 470 470 470 470
wb Baza kół 1117 1117 1127 1127 1147 1173
reach Reach 395 395 420 404 425 445
stack Stack 627 627 627 627 627 646
bbdrop BB Drop 60 60 60 60 60 60

Sprawdź podobne modele

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.