widok 360°

0%

    Specyfikacja

    Rama
    Materiał ramy Aluminium Performance
    waga 22,4 kg
    Widelec RockShox Paragon Gold RL (skok 65 mm, blokada skoku na koronie)
    Tylny amortyzator
    Koła
    Piasta przód Shimano Deore HB-M6000
    Piasta tył Shimano Deore FH-M615
    Opony Schwalbe Energizer Plus GreenGuard (28” × 1,75”, reflex)
    Obręcze Mach1 630 Disc (622 × 21c)
    Napęd
    Przerzutka przód
    Przerzutka tył Shimano XT RD-T8000
    Hamulce przód Shimano Deore BR-T6000 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 180 mm)
    Hamulce tył Shimano Deore BR-T6000 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 160 mm)
    Dźwignie hamulca Shimano Deore BL-T6000 (hydrauliczne)
    Manetki Shimano Deore SL-T6000 (10 biegów)
    Korby Shimano Steps 38T (Men - 175 mm, Lady - 170 mm)
    Suport
    Łańcuch Shimano CN-E6090-10
    Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG500-10 (11-32T)
    Komponenty
    Kierownica Aluminium (660 mm, 31,8 mm)
    Wspornik kierownicy Aluminium (DM/DL/S - 90 mm, M/L/XL - 110 mm, 31,8 mm, regulowany)
    Wspornik siodła Aluminium (DM/S - 350 mm, DL/M/L/XL - 400 mm, 27,2 mm)
    Stery VP A41AC pół-zintegrowane (1-1/8”)
    Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate
    Chwyty Herrmans Endorfin
    Pedały VP-613

    Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

    Geometria

       
    S
    DM
    M
    DL
    L
    XL
      Rozmiar kół
    fs Rozmiar ramy 17 17 19 19 21 23
    st Długość rury podsiodłowej 430 430 480 480 530 580
    tt Efektywna długość górnej rury 575 575 585 585 605 630
    ht Długość główki ramy 140 140 140 140 140 160
    sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74 74 74
    ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70 70
    cs Długość tylnych widełek 470 470 470 470 470 470
    wb Baza kół 1117 1117 1127 1127 1147 1173
    reach Reach 395 395 420 404 425 445
    stack Stack 627 627 627 627 627 646
    bbdrop BB Drop 60 60 60 60 60 60

    Sprawdź podobne modele

    Technologia

    Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
    Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
    Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
    Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
    Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
    System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
    Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
    Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.