12,3
kg
24
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 12,3 kg
Widelec SR Suntour XCR Air LO DS. (skok 80mm, blokada na koronie)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142TSE
Opony Mitas V85 Ocelot (24"x2.1")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TZ30
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000
Hamulce przód Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczny)
Hamulce tył Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Tektro HDC-300 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M310 (3x8)
Korby SR Suntour (42/32/22Tx152mm)
Suport FP-B902
Łańcuch YBN S8
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG200-8 (12-32T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (620mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (70mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Aluminium (300mm, 27.2mm)
Stery VP A41AC (1-1/8")
Siodło Velo VL-5061
Chwyty Kross
Pedały FP-917N

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
ONE
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 14
st Długość rury podsiodłowej 356
tt Efektywna długość górnej rury 523
ht Długość główki ramy 100
sa Kąt rury podsiodłowej 73
ha Kąt główki ramy 71
cs Długość tylnych widełek 416
wb Baza kół 990
reach Reach 376
stack Stack 482
bbdrop BB Drop 25

Sprawdź podobne modele

Dobierz przydatne akcesoria

10.98 PLN
84.99 PLN
16.99 PLN
67.99 PLN
29.99 PLN
64.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.