6,75
kg
22
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy T784 Carbon
waga 6,75 kg
Widelec Carbon (stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1.5")
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód DT Swiss PR 1600 DICUT 21
Piasta tył DT Swiss PR 1600 DICUT 21
Opony Schwalbe Pro One TL-easy Folding (700-25C)
Obręcze DT Swiss PR 1600 DICUT 21 (Tubeless)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Dura-Ace FD-9100
Przerzutka tył Shimano Dura-Ace RD-9100
Hamulce przód Shimano Dura-Ace BR-R9100 (szczękowy)
Hamulce tył Shimano Dura-Ace BR-R9100 (szczękowy)
Dźwignie hamulca Shimano Dura-Ace BR-R9100 (mechaniczne)
Manetki Shimano Dura-Ace ST-R9100 (2x11)
Korby Shimano Dura-Ace FC-R9100 (52-36T, S-170mm, M-172.5mm, L/XL-175mm)
Suport Shimano Press Fit SM-BB92-41B
Łańcuch Shimano CN-HG900
Kaseta / Wolnobieg Shimano Dura-Ace CS-R9100 (11-28T)
Komponenty
Kierownica Zipp Service Course SL (aluminium, S-400mm; M-420mm, L/XL-440mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Zipp SL Speed (carbon, S/M-100mm; L/XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Zipp SL Speed (carbon, 330mm, 27.2mm)
Stery FSA Orbit C-40-CF-ACB (1-1/8"/1.5", Tapered)
Siodło F'izi:k Antares R5 Magnesium
Chwyty Velo
Pedały

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 50/52 53/54 55/56 57/58
st Długość rury podsiodłowej 500 530 550 570
tt Efektywna długość górnej rury 523 544 555 575
ht Długość główki ramy 120 140 155 175
sa Kąt rury podsiodłowej 74,5 73,5 73,5 73
ha Kąt główki ramy 71,5 72,5 72,8 73,7
cs Długość tylnych widełek 406 406 408 408
wb Baza kół 975 977 988 993
reach Reach 380 383 390 398
stack Stack 519 542 557 579
bbdrop BB Drop 70 70 70 70

Sprawdź podobne modele

19999 PLN
9999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

349.98 PLN
149.99 PLN
199.99 PLN
199.99 PLN

Technologia

T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Wielowarstwowe malowanie skutkuje podwyższoną odpornością powłoki na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki zastosowaniu tego procesu, przez długie lata możemy cieszyć się estetycznym wyglądem roweru.