16,4
kg
30
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
waga 16,4 kg
Widelec Rock Shox Paragon Silver RL (skok 65mm, blokada skoku na koronie, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Nexus DH-3D37
Piasta tył Shimano Deore FH-M6000
Opony Schwalbe Silento Puncture Protection (28"x1,6")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-T6000
Przerzutka tył Shimano Deore LX RD-T670
Hamulce przód Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-T6000 (3x10)
Korby Shimano Deore FC-T521 (48/36/26T, S/M - 170mm, L/XL - 175mm)
Suport Shimano BB-ES300
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (620mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium ahead (S/M-90mm, L/XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
Siodło Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 17 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 430 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 560 570 585 600
ht Długość główki ramy 140 140 140 160
sa Kąt rury podsiodłowej 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 460 460 460 460
wb Baza kół 1084 1094 1110 1110
reach Reach 385 395 410 420
stack Stack 610 610 610 629
bbdrop BB Drop 60 60 60 60

Sprawdź podobne modele

4999 PLN
3799 PLN
2999 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

159.99 PLN
9.99 PLN
269.99 PLN
39.99 PLN
159.99 PLN
69.99 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.