12,2
kg
24
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 12,2 kg
Widelec Aluminium
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142TSE
Opony Schwalbe Spicer (28"x1.5")
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M310
Przerzutka tył Shimano Acera RD-M360 SGS
Hamulce przód Shimano BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Acera SL-M360 (3x8)
Korby Shimano Tourney TY-501 (48/38/28T, 170mm)
Suport FP-B902
Łańcuch KMC HV500
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG41-8 (11-32T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (620mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium (M-90mm, L-100mm, 31.8mm, 7°)
Wspornik siodła Aluminium (300mm, 27.2mm)
Stery FP-H816 (1-1/8")
Siodło Velo VL-3289
Chwyty Kross
Pedały VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
M
L
  Rozmiar kół
fs Rozmiar ramy 19 21
st Długość rury podsiodłowej 500 550
tt Efektywna długość górnej rury 589 605
ht Długość główki ramy 160 160
sa Kąt rury podsiodłowej 73 73
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 445 445
wb Baza kół 1080 1096
reach Reach 408 424
stack Stack 592 592
bbdrop BB Drop 60 60

Sprawdź podobne modele

2999 PLN
1799 PLN
1599 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

119.99 PLN
369.98 PLN
59.99 PLN
109.99 PLN
69.99 PLN
99.99 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum