PL PL


Serwis mobilny

Już teraz, aby zgłosić reklamację gwarancyjną nie musisz zawozić roweru do serwisu.
Teraz serwis może przyjechać do Ciebie!

Firma Kross, jako pierwsza marka rowerowa w Polsce wprowadziła usługę Mobilnego Serwisu Gwarancyjnego. Wystarczy, ze zgłosisz usterkę gwarancyjną, a serwisant mobilny przyjedzie w umówione z Tobą miejsce i wyda ekspertyzę na miejscu. W przypadku uznania reklamacji usterka zostanie naprawiona na miejscu lub rower zostanie odebrany, a po naprawie dostarczony do Ciebie.

usługa dostępna jest w miastach:

Warszawa

koszt przyjazdu serwisanta

56 PLN

Wrocław

koszt przyjazdu serwisanta

50 PLN

Usługa dojazdu jest usługą dodatkowo płatną, natomiast wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane są całkowicie bezpłatnie.

Aby skorzystać z usług serwisu mobilnego należy zgłosić nową reklamację w systemie MY.KROSS.pl. Po wpisaniu adresu, który jest objęty usługą dojazdu serwisu mobilnego system zaproponuje Ci skorzystanie z usługi.

W przypadku, gdy potwierdzisz chęć skorzystania z usługi i dokończysz składanie reklamacji w ciągu najbliższych dni skontaktuje się z Tobą serwis mobilny aby umówić się na termin wizyty.

W przypadku pytań odnośnie Serwisu Mobilnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu: serwis@kross.pl