Teraz 50% zniżki na akcesoria przy zakupie roweru! IDŹ DO OKAZJI
5lat ochronaKażda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej o 5 lat. Czytaj więcej >

EARTH TE

Produkt niedostępny DO 40 RAT RRSO 0%
GÓRSKIE  / MTB XC FULL

Rowery górskie Kross to doskonałe narzędzia do podbijania trudnych szlaków terenowych, łączące wytrzymałe konstrukcje z zaawansowanymi technologiami amortyzacyjnymi. Z solidnymi ramami, precyzyjnymi hamulcami tarczowymi i innowacyjnymi systemami przerzutek modele MTB Kross są stworzone, by sprostać wyzwaniom bezdroży i dostarczyć pasjonatom jazdy terenowej niezapomnianych przygód.

KROSS EARTH TE

KROSS Earth TE to nasza propozycja dla kolarzy nie szukających kompromisów w sprzęcie, na którym się ścigają. Nowoczesna geometria, doskonałe prowadzenie w każdym terenie oraz nasze doświadczenie dały idealne połączenie i pozwoliło stworzyć rower, który pomoże ci sięgnąć po wymarzone wygrane.

Wysokiej klasy osprzęt

Rower górski KROSS Earth TE został wyposażony w sprawdzone komponenty, które mają za zadanie bezpiecznie przeprowadzić cię przez najtrudniejsze trasy. Posiada on napęd Shimano działający w systemie 1x12. Tylna przerzutka z grupy Deore XT doskonale sprawdza się w trudnym technicznie terenie gwarantując sprawną i dokładną zmianę przełożeń oraz zapobiega uderzaniu łańcucha o ramę oraz jego spadaniu.

KROSS Earth TE to także rower oferujący pełne zawieszenie. Zamontowany w systemie Trunnion damper Rock Shox to wytrzymała, wydajna i sprawdzona konstrukcja. Zapewnia eliminacje wstrząsów i wibracji podczas pokonywania wyboistych odcinków, gwarantując wygodę jazdy niezależnie od wybranej trasy.

Technologie bez kompromisów

Rama KROSS Earth TE została wykonana z carbonu. Carbon, znany także jako włókno węglowe, jest bardzo lekki, co przekłada się na wygodę i łatwość manewrowania podczas każdej przejażdżki. Dzięki zastosowaniu tego materiału otrzymaliśmy ramę, która charakteryzuje się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Powietrzny amortyzator Rock Shox ze skokiem 110 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post Mount
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Rama i widelec

Amortyzator / WidelecROCK SHOX SID BASE RUSH
RamaCARBON
Skok amortyzatora przód110mm
Amortyzator tyłROCK SHOX SIDLUXE ULTIMATE RLR
Skok amortyzatora tył165x45mm
Wykończenie lakieruPOŁYSK
Kolor bazowyCZERWONY

Napęd

Przerzutka tyłSHIMANO DEORE XT M8100
ManetkiSHIMANO DEORE XT M8100
KorbaSHIMANO DEORE XT M8100
Kaseta / WolnobiegSHIMANO DEORE XT M8100
Zakres kasety10-51T
Ilość biegów12
Wkład suportuSHIMANO MT800
ŁańcuchSHIMANO M8100

Koła

OponySCHWALBE RACING RALPH 29x2.25

Hamulce

Hamulec przódSHIMANO DEORE XT M8100
Hamulec tyłSHIMANO DEORE XT M8110
Dźwignie hamulcaSHIMANO DEORE XT M8100
Tarcza hamulcowa przódSHIMANO MT800 180
Tarcza hamulcowa tyłSHIMANO MT800 160

Komponenty

SiodłoFIZIK ANTARES R7 
SteryFSA Orbit C-40-CF-ACB
ChwytyPROPALM SILKY

Odpowiedzialność za produkt

ProducentKROSS S.A. Leszno 46, 06-300 Przasnysz, email: kross@kross.pl, tel. 482975211
Osoba odpowiedzialna w UEKROSS S.A. Leszno 46, 06-300 Przasnysz, email: kross@kross.pl, tel. 482975211

Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego

Brak udziału własnego

W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki

Atrakcyjne warunki

Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia

Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka

Składka

Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież i rabunek

Kradzież
i rabunek

Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie

Uszkodzenie

- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z rowerem.

- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub innym pojazdem.

- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.