Technologia
![rvs](/media/wysiwyg/page_elements/rvs.png)
RVS
Revo Virtual Suspension
Nasze autorskie zawieszenie oparte na wirtualnym punkcie obrotu. Wraz z ruchem tylnego koła środek obrotu zawieszenia zmienia swoje położenie umożliwiając działanie niezależne od sił napędu i hamowania. Dzięki temu RVS eliminuje bujanie przy pedałowaniu i zachowuje czułość przy każdym położeniu, co przekłada się na doskonałą przyczepność.
![esp](/media/wysiwyg/page_elements/esp.png)
ESPS
Efficient Single Pivot Suspension
to nowoczesne zawieszenie bazujące na jednym punkcie obrotu, które zachowuje neutralność podczas pedałowania, przeciwstawiając się niejednolitym siłom nacisku na pedały. Taka konstrukcja sprawia, że możesz korzystać z trakcji oferowanej przez rower z pełnym zawieszeniem, nie tracąc efektywnośći na podjazdach i podczas mocnych przyspieszeń.
![shimano](/media/wysiwyg/page_elements/shimano.png)
Shimano
Steps Trekking
Shimano Steps Trekking jest kompletnym systemem elektrycznym dedykowanym rekreacyjnej jeździe rowerami miejskimi i trekkingowymi. Dzięki niemu dotrzesz na miejsce wypoczęty, niezależnie od tego czy trasa prowadzić będzie przez miejską dżunglę, czy spokojną wieś.
Elementy Systemu:
Centralna Jednostka Napędowa DU- E6001, Bateria BT-E6000,
Ramię i Tarcza mechanizmu korbowego FC-E6000,
Komputer z wyświetlaczem SC-E6010, Przełącznik SW-E6000
Technologie
Ram Kross
T-head Tube
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Hydro-F Tube
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Press Fit
Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Post Mount
Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Inner Cable Routing
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
T-seat Tube
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu.
Materiały
D84 Carbon SL
D84 Carbon SL to ultralekki materiał składający się z dwóch rodzajów włókna węglowego T800S i M40J połączonego żywicą nanoalloy. Ramy z tego materiału odznaczają się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań. Ekstremalnie niska waga i wyścigowa wytrzymałość dla wymagających zawodników.
T784 Carbon
T784 Carbon to kombinacja trzech rodzajów włókien węglowych T700, T800S I M40J połączonych ze sobą najlepszą, konwencjonalną żywicą. Ramy zbudowane z tego materiału są bardzo wytrzymałe i sztywne.
Aluminium Superlite
Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Aluminium Lite
Ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia.
Aluminium Performance
Stop Aluminium Performance 6061to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium.