Kup KROSS EBIKE z ubezpieczeniem w pakiecie i ciesz się z jazdy bez obaw! Poznaj szczegóły

Centrum Pomocy


Wyszukaj temat lub wybierz go z listy poniżej.

 

zakupy_2_.png
Zakupy, płatności, dostawa
Gdzie mogę sprawdzić status reklamacji?
Aby sprawdzić status reklamacji odwiedź stronę: https://kross.eu/pl/sprawdz-status-reklamacji.
Jak zapisać się do Newslettera?
Do newslettera można się zapisać korzystając z formularza znajdującego się na dole strony, dostępnego na https://kross.eu/pl/zapis-do-newslettera-kross lub w jednym z pop-upów.
Czy mogę otrzymać rabat?
Rabat klient otrzymuje podczas akcji specjalnych, które możesz znaleźć w Strefie Okazji.
Jak zrealizować voucher?
Vouchery mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na stronie www.kross.pl. Kod należy wpisać w koszyku zakupowym, w polu "karta podarunkowa" i zapisać.
Jak zapłacić kartą podarunkową?
Karty podarunkowe mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na stronie www.kross.pl. Kod z karty podarunkowej należy wpisać w koszyku zakupowym, w polu "karta podarunkowa" i zapisać.
Kiedy będzie dostępny rower?
W przypadku braku dostępności produktu, który Cię zainteresował zachęcamy do zapisania się do opcji "powiadom o dostępności" na karcie produktu.
Jak wygląda płatność ratalna?
Po wybraniu przez Klienta produktu do koszyka należy wybrać sposób płatności RATY i potwierdzić zapoznanie się z regulaminem, zaakceptować warunki oraz złożyć zamówienie poprzez wyznaczony przycisk. Konsument zostaje przekierowany na dedykowaną stronę Banku, na której uzupełnia niezbędne dane do dalszego procesowania wniosku kredytowego. Wszelkie szczegóły dotyczące procesu złożenia Wniosku znajdują się w Regulaminie Banku. Po pozytywnym przejściu procesu zawarcia Umowy Kredytu, Sklep Internetowy przystępuje do realizacji zamówienia. Szczegóły znaleźć można na stronie: https://kross.pl/uslugi/raty
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Klient na opłacenie zamówienia ma 7 dni. Po tym czasie, jeśli zamówienie nie zostanie opłacone zmieni status na "anulowane".
Czy mogę odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera?
Klient może odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera. Wówczas zamówienie zostanie odesłane do nadawcy, czyli Kross.
Czy promocje łączą się ze sobą?
Łączenie się promocji jest zależne od typu akcji promocyjnej. Szczegóły znajdziesz w regulaminach promocji.
View all
4269480_1_.png
Serwis, reklamacje, naprawa
Co zrobić, gdy nie mam serwisu w swojej okolicy?
W takich sytuacjach zachęcamy, aby klient kontaktował się z naszą firmą, wówczas szukamy innych rozwiązań dogodnych dla klienta.
Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje wady materiałowe komponentów.
W jakim czasie wydana zostanie decyzja o reklamacji?
Termin rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania roweru przez Autoryzowany Punkt Serwisowy lub punkt sprzedaży KROSS.
Skradziono mi rower. Co zrobić?
W pierwszej kolejność należy zgłosić kradzież na komendzie Policji. Warto także opublikować ogłoszenie o kradzieży wraz ze zdjęciami roweru na mediach społecznościowych oraz sprawdzić serwisy ogłoszeniowe. Jeżeli rower został dodany na stronie kross.eu istnieje opcja oznaczenia roweru jak skradziony.
Kiedy wykonać przegląd roweru?
Terminy obowiązkowych przeglądów są opisane w oświadczeniu gwarancyjnym. (pkt. 1)
Gdzie znajdę oświadczenie gwarancyjne?
Oświadczenie gwarancyjne jest wysyłane na adres mailowy wskazany przez użytkownika podczas zakupu, bądz jest drukowane i przekazywane przez Sprzedawcę.
Nie otrzymałem oświadczenia gwarancyjnego. Co zrobić?
Oświadczenie gwarancyjne jest wysyłane na adres mailowy wskazany przez użytkownika podczas zakupu, bądz jest drukowane i przekazywane przez Sprzedawcę. W przypadku braku oświadczenia gwarancyjnego należy kontaktować się ze Sprzedawcą.
Czy samodzielna ingerencja w specyfikację roweru spowoduje utratę gwarancji?
Odpowiedź zależy od rodzaju ingerencji w specyfikację roweru. Wszelkie zmiany w osprzęcie najlepiej konsultować z autoryzowanymi punktami serwisowymi.
Co oznacza „przegląd zerowy”?
Przegląd „zerowy” to przygotowanie roweru do jazdy przez sprzedawcę. Obejmuje złożenie roweru oraz regulację.
Gdzie znajdę numer ramy?
Niepowtarzalny numer seryjny (numer ramy) znajduje się na małej naklejce w okolicach suportu. Są to niepowtarzalne dane, które przypisywane są do każdego roweru w ramach zakładania e-gwarancji. Naklejka ta, jest również odpowiednio zabezpieczona, aby uchronić ją przed czynnikami zewnętrznymi. Numer ramy można znaleźć również na e-gwarancji pod datą sprzedaży.
View all
gwarancja_1_.png
Gwarancje produktów
Dlaczego nie mogę zarejestrować ramy na swoim koncie?
Rozwiń dla uzyskania pełnej informacji
Dlaczego nie mogę przedłużyć ochrony na ramę?
Jeśli po dodaniu roweru do konta w kolumnie „GWARANCJA” będzie napis „BRAK” , należy się upewnić czy termin 60 dni nie został przekroczony oraz czy wszystkie dane o rowerze zostały poprawnie uzupełnione. Jeżeli będzie błąd, należy skontaktować się z infolinią Kross. Jeżeli po uzupełnieniu ankiety przycisk „WYŚLIJ” będzie nieaktywny, należy się upewnić czy wszystkie pytania zostały wypełnione oraz czy został zaakceptowany regulamin. Jeżeli dalej nie będzie możliwości, proszę o kontakt pod adres mailowy: kross@kross.pl
Jak mogę przedłużyć ochronę na ramę?
Kliknij po więcej, by zobaczyć szczegółową odpowiedź.
Czy mogę oznaczyć rower na Policji bez utraty gwarancji na ramę?
Oznaczenie roweru przez Policję bądź inne podmioty gospodarcze nie ma wpływu na świadczenie gwarancyjne - jednak jest to uzależnione od metody znakowania. Jeżeli Policja zaczyna znakować poprzez trwałe grawerowanie ramy w materiale, z którego jest ona wykonana, to zaczyna ingerować w materiał, który pod wpływem zmęczenia, czy też przerwania struktury poprzez grawerowanie może zacząć pękać. Jeżeli rama pęknie w miejscu grawerowania, a materiał podczas grawerowania został naruszony, to gwarancja tego nie obejmuje. Natomiast w przypadku składania reklamacji na inne ewentualne wady ramy np. pęknięcie w innym miejscu to reklamacja ta na pewno zostanie uznana i znakowanie nie ma tu żadnego wpływu.
Dlaczego numer w oświadczeniu gwarancyjnym nie zgadza się z wygrawerowanymi oznaczeniami?
Na naszych ramach znajduje się kilka numerów: grawerowane oraz mała naklejka przy suporcie. Numery wygrawerowane są oznaczeniami mającymi zastosowanie podczas produkcji rowerów Kross, numery te są powtarzalne i nie mają zastosowania dla użytkownika. Niepowtarzalny numer seryjny znajduje się na małej naklejce w okolicach suportu. Są to niepowtarzalne dane, które przypisywane są do każdego roweru w ramach zakładania e-gwarancji. Naklejka ta, jest również odpowiednio zabezpieczona, aby uchronić ją przed czynnikami zewnętrznymi.
Czy jako użytkownik muszę dopełnić jakichś czynności aby 24 miesięczna gwarancja była ważna?
Na zakupiony rower udzielamy gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania dwuletniej Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30. a 60. dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być wykonany najpóźniej do dnia 31 marca), a następnie przeglądu okresowego pomiędzy 12. a 13. miesiącem od daty zakupu. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross.
Kupiłem rower przez Internet, czy obowiązuje mnie gwarancja?
Gwarancji udzielamy na każdy rower, niezależnie od sposobu zakupu. Klient powinien otrzymać rower zmontowany i wyregulowany. Montaż roweru we własnym zakresie i brak należytej regulacji może skutkować uszkodzeniami, które nie będą wchodziły w zakres napraw z tytułu gwarancji. Dlatego w przypadku otrzymania roweru niezmontowanego, jako producent zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnego punktu serwisowego. W takiej sytuacji usługa wykonana przez serwis będzie płatna.
Czy posiadając rower Kross na gwarancji mogę samodzielnie dokonać wymiany komponentów?
Punkt 7 Karty Gwarancyjnej Kross stanowi, że gwarancja traci swą ważność , m.in., w przypadku:
View all
zwrotjpg_1_.png
Zwroty produktów
Jak zwrócić zamówienie leasingowe?
Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia leasingowego prosimy o kontakt z firmą LeaseLink. Należy wysłać wiadomość na adres kontakt@leaselink.pl, w celu poinformowania o chęci zwrotu takiego zamówienia.
Jak spakować zwracany rower?
Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia roweru w taki sposób, aby dotarł do Kross bez uszkodzeń. Najlepszym sposobem jest odesłanie zamówienia w oryginalnym kartonie oraz z zabezpieczeniami, które były do niego dołączone.
Czy zwracając rower w punkcie muszę wykonać zwrot przez stronę?
Rejestracja zwrotu w tym wypadku nie jest obowiązkowa, jednak przyśpieszy ona realizację Twojego zwrotu. Dlatego też zachęcamy do rejestrowania zwracanych towarów w punktach odbioru przez stronę www.kross.pl
Gdzie mogę sprawdzić status zwrotu?
Jeśli rejestrowałeś zwrot jako użytkownik zalogowany na stronie www.kross.pl będziesz widzieć statusy zwrotu w swoim koncie, zakładka "zwroty". Ponadto o statusach zwrotu będziesz również informowany mailowo.
Rower został mi dostarczony przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży. Jak mogę go zwrócić?
Jeśli dokonałeś zakupu z opcją doręczenia za pośrednictwem punktu sprzedaży, zwróć produkt do punktu, który Ci go dostarczył. Szczegółowa instrukcja zwrotów na www.kross.pl/100-dni-na-zwrot.
Czy rower dziecięcy mogę oddać do dowolnego salonu Kross?
Rower należy spakować do kartonu, w którym został dostarczony, odpowiednio go zabezpieczyć i we własnym zakresie odesłać na adres Kross S.A., ul. Leszno 46, 06-300, Przasnysz, z dopiskiem „ZWROT” i numerem, który otrzymałeś w wiadomości e-mail po zarejestrowaniu zwrotu produktu. Szczegółowa instrukcja zwrotów na www.www.kross.pl/100-dni-na-zwrot.
Dokonałem zakupu roweru i wybrałem dostawę kurierem. Gdzie mogę oddać rower?
Odeślij lub dostarcz nam zwracane produkty na adres: Kross S.A., ul. Leszno 46A, 06-300 Przasnysz. Więcej informacji na ten temat, znajduje się w Regulaminie sklepu. Prosimy Cię o zamieszczenie na paczce z towarem dopisku "ZWROT, a dodatkowo - jeśli odstąpiłeś od umowy korzystając z naszego elektronicznego formularza odstąpienia, będziemy wdzięczni, jeśli na paczce z towarem zamieścisz numer zwrotu, który otrzymałeś w przesłanej przez nas wiadomości e-mail. Zamieszczenie tych informacji nie jest obowiązkowe, jednak będzie stanowiło dla nas znaczne ułatwienie.
Co w przypadku, gdy kupiłem rower na raty?
Jeżeli dokonałeś zakupu, a formę płatności stanowi płatność ratalna, to także masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zamówionych produktów.
Co oznacza, że ponoszę odpowiedzialność odszkodowawczą ?
Jeżeli wartość zwracanych przez Ciebie produktów uległa zmniejszeniu, na skutek korzystania z nich w...
Czy mogę wymienić produkt?
System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i środków oraz złożenia nowego zamówienia. Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i jak najszybciej złóż nowe zamówienie i opłać je. Środki za zwrócony produkt otrzymasz na swoje konto.
View all
accept.png
Sklep internetowy, konto klienta
Jak założyć konto na stronie?
Żeby założyć konto, należy przejść do zakładki Rejestracja i wypełnić pola formularza. Następnie należy potwierdzić mail za pomocą linka aktywacyjnego, który przyjdzie na podaną skrzynkę pocztową. Założyć konto można także za pomocą konta Gmail oraz Facebook.
Czy mogę zmienić adres mailowy przypisany do konta?
Nie możesz samodzielnie zmienić podanego podanego adresu e-mail. W celu zmiany danych skontaktuj się z nami pod adresem kross@kross.pl
Czy mogę usunąć swoje konto?
Jeśli chcesz usunąć swoje konto w serwisie www.kross.pl prosimy o kontakt z Centrum Kontaktu pod numerem telefonu (29) 752 11 00 lub wysłanie wiadomości na adres kross@kross.pl
Czy rowery z zakładki Końcówki serii są pełnowartościowe?
Rowery z zakładki KOŃCÓWKI SERII na stronie www.kross.pl są produktami pełnowartościowymi. W zakładce tej znajdują się modele przecenione ze względu na rok produkcji.
Czy pedały są w komplecie z rowerem?
To, czy pedały dołączone są do roweru zależy od jego modelu. Można to sprawdzić w zakładce SPECYFIKACJA pod hasłem Pedały, wpisany model oznacza pedały w komplecie, brak oznacza potrzebę dobrania pedałów dodatkowo.
Gdzie podana jest specyfikacja roweru?
Na karcie produktu (roweru) w zakładce SPECYFIKACJA poniżej zdjęcia głównego produktu.
Jak mogę się z wami skontaktować?
Skontaktować się z nami można poprzez adres e-mail kross@kross.pl lub pod numerem telefonu (29) 752 11 00.
Czy moje dane będą bezpieczne po założeniu konta?
Tak, dokładamy wszelkich starań, by Twoje dane były bezpieczne. Szczegóły procedur oraz informacje, jak postępujemy z danymi osobowymi znajdziesz w Regulaminie oraz Polityce Prywatności.
Gdzie znajdę rozpiskę specyfikację rowerów z poprzednich lat?
Modele z ubiegłych lat znajdziesz na stronie Poprzednie Kolekcje.
Czy mogę sprawdzić dostępność w punktach?
Tak, wyszukaj interesujący Cię produkt i kliknij w link "Dostępność w sklepach stacjonarnych".
View all