Złóż i opłać zamówienie do 15.04 do godziny 12:00 i zapewnij sobie gwarancję dostawy jeszcze przed Świętami!

ESKER 6.0

Produkt niedostępny RATY 24x0%
SZOSOWE  / GRAVEL

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.

KROSS ESKER 6.0

Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że KROSS Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Esker 6.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x11, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-32 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama KROSS Esker 6.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne. Dla poprawy komfortu zamontowaliśmy widelec z carbonu, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 6.0 został wyposażony w przystosowane pod system bezdętkowy opony WTB o szerokości 37 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło WTB oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Rama i widelec

Amortyzator / WidelecCARBON
RamaALUMINIUM SUPERLITE
Wykończenie lakieruPOŁYSK
Kolor bazowyCZARNY

Napęd

Przerzutka tyłSHIMANO GRX RX810
Przerzutka przódSHIMANO GRX RX810
ManetkiSHIMANO GRX RX600
KorbaPROWHEEL RPL-521
Kaseta / WolnobiegSENSAH ROAD-CR-HR11
Zakres kasety11-32T
Ilość biegów22
Wkład suportuPROWHEEL BB68+
ŁańcuchSHIMANO HG601

Koła

Piasta przódALUMINIUM
Piasta tyłALUMINIUM
ObręczeDT SWISS R 500
OponyWTB RIDDLER COMP 700x37C
Maksymalna szerokość opony48

Hamulce

Hamulec przódSHIMANO GRX RX400
Hamulec tyłSHIMANO GRX RX400
Dźwignie hamulcaSHIMANO GRX RX600
Tarcza hamulcowa przódSHIMANO RT10 (160)
Tarcza hamulcowa tyłSHIMANO RT10 (160)

Komponenty

SiodłoWTB VOLT SPORT
SteryFSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED
ChwytyFIZIK

Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego

Brak udziału własnego

W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki

Atrakcyjne warunki

Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia

Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka

Składka

Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież i rabunek

Kradzież
i rabunek

Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie

Uszkodzenie

- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z rowerem.

- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub innym pojazdem.

- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.