ESKER 6.0


KROSS ESKER 6.0
Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że KROSS Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.


Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker 6.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x11, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-32 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
.


Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker 6.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne. Dla poprawy komfortu zamontowaliśmy widelec z carbonu, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 6.0 został wyposażony w przystosowane pod system bezdętkowy opony WTB o szerokości 37 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło WTB oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.






Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | CARBON |
Rama | ALUMINIUM SUPERLITE |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | CZARNY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO GRX RX810 |
Przerzutka przód | SHIMANO GRX RX810 |
Manetki | SHIMANO GRX RX600 |
Korba | PROWHEEL RPL-521 |
Kaseta / Wolnobieg | SENSAH ROAD-CR-HR11 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 22 |
Wkład suportu | PROWHEEL BB68+ |
Łańcuch | SHIMANO HG601 |
Koła
Piasta przód | ALUMINIUM |
Piasta tył | ALUMINIUM |
Obręcze | DT SWISS R 500 |
Opony | WTB RIDDLER COMP 700x37C |
Maksymalna szerokość opony | 48 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO GRX RX400 |
Hamulec tył | SHIMANO GRX RX400 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO GRX RX600 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT10 (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT10 (160) |
Komponenty
Siodło | WTB VOLT SPORT |
Stery | FSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED |
Chwyty | FIZIK |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.