
LEA BOOST 3.0 576
SILNIK: BAFANG MM G330.250
WIDELEC: SR SUNTOUR XCM ATB HLO
PRZERZUTKA TYŁ: MICROSHIFT ACOLYTE M5185M
BATERIA: GREENWAY ZZ6181005


KROSS LEA BOOST 3.0
Vive la vie – niech żyje życie chciałoby się zakrzyczeć jadąc na KROSS Lea Boost 3.0. To elektryczny rower, na którym na nowo odkryjesz radość płynącą z podróży w nieznane. Niezależnie od tego, czy będzie to droga przez ciemny las, czy w niezbadane przez ciebie zakątki miasta. To rower posiadający spokojną geometrię, stworzoną do wielogodzinnych wypraw, i jesteśmy pewni, że docenisz każdą chwilę spędzoną za kierownicą tego roweru.


Siła elektrycznego wspomagania
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach, KROSS Lea Boost 3.0 został wyposażony w zamontowany centralnie napęd elektryczny Bafang. Uzupełnia go wydajna bateria o pojemności 576 Wh, dzięki której pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło żadnego wyzwania


W zestawie znajduje się także wyświetlacz Bafang, pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik oraz o stopniu naładowania baterii.


Osprzęt do każdego terenu
KROSS Lea Boost 3.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Microshift z 8 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Acolyte to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.


By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.


Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Lea Boost 3.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.


Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.


Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy.




Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR XCM ATB HLO |
Rama | ALUMINIUM PERFORMANCE |
Skok amortyzatora przód | 100mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | TURKUSOWY |
Napęd
Przerzutka tył | MICROSHIFT ACOLYTE M5185M |
Manetki | MICROSHIFT ACOLYTE |
Korba | BAFANG |
Kaseta / Wolnobieg | MICROSHIFT H083 |
Zakres kasety | 11-42T |
Ilość biegów | 8 |
Łańcuch | YBN S8E |
Koła
Piasta przód | ALUMINIUM |
Piasta tył | ALUMINIUM |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | OBOR MIKE BEAR 29X2,25 |
Maksymalna szerokość opony (mm) | 63 |
Hamulce
Hamulec przód | POWER M960 |
Hamulec tył | POWER M960 |
Dźwignie hamulca | POWER M960 |
Tarcza hamulcowa przód | 160 |
Tarcza hamulcowa tył | 160 |
Komponenty
Siodło | SELLE ITALIA X-BASE BOOST |
Stery | 1-1/8"-1.5" |
Chwyty | KROSS |
System e-bike
Silnik | BAFANG MM G330.25 |
Moment obrotowy silnika | 80 Nm |
Moc silnika | 250W |
Umiejscowienie silnika | CENTRALNY |
Bateria | GREENWAY ZZ6181005 |
Pojemność baterii | 16AH/576WH |
Umiejscowienie baterii | ZINTEGROWANA |
Maksymalny zasięg (km) | do 80 |
Napięcie silnika (V) | 36 |
Wyświetlacz | DP C11 CAN |
Ładowarka (napięcie/natężenie) | 42V/4A |
Czas ładowania (h) | ok. 4 |
Tryb wspomagania | 0-5 |
Walk assist | Tak |
USB port | Nie |
zamek baterii | Tak |
Maksymalna prędkość wspomagania (km/h) | 25 |
Numer Certyfikatu | Spełnia normy UE dotyczące rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 |
Informacje dodatkowe
Waga | 25.000 KG |
Pedały | TWORZYWO/STAL |
Odpowiedzialność za produkt
Producent | KROSS S.A. Leszno 46, 06-300 Przasnysz, email: [email protected], tel. 482975211 |
Osoba odpowiedzialna w UE | KROSS S.A. Leszno 46, 06-300 Przasnysz, email: [email protected], tel. 482975211 |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.