TRANS HYBRID LS 2.0 518
WIDELEC: SR SUNTOUR NEX
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALTUS M310
BATERIA: DLG 43.2V/12Ah/518.4Wh
NISKI PRZEKROK


KROSS TRANS HYBRID LS 2.0
KROSS Trans Hybrid LS 2.0 to elektryczny rower turystyczny stworzony do rekreacyjnej jazdy. Łączy w sobie wygodną pozycję oraz niezawodny osprzęt, które umożliwają bezpieczną jazdę zarówno na drogach asfaltowych, polnych czy leśnych ścieżkach. Sprawdzone komponenty i rozwiązania, wygodna geometria oraz dopasowanie do niemal każdego terenu to cechy, które wyróżniają go na tle swoich konkurentów.


Siła elektrycznego wspomagania
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach, KROSS Trans Hybrid LS 2.0 został wyposażony w zamontowany centralnie napęd elektryczny Bafang. Uzupełnia go wydajna bateria o pojemności 518 Wh, dzięki której pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło żadnego wyzwania.
W zestawie znajduje się także wyświetlacz LCD, pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik, o stopniu naładowania baterii, czy też z jaką prędkością obecnie jedziesz.


Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans Hybrid LS 2.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 8 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Altus to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.


Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.


Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans Hybrid LS 2.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.






Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR NEX |
Rama | ALUMINIUM PERFORMANCE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | SZARY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO ALTUS M310 |
Manetki | SHIMANO M315 |
Korba | BAFANG 170mm |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO CS-HG31-8 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 8 |
Wkład suportu | BAFANG |
Łańcuch | KMC X8 EPT |
Koła
Piasta przód | MODUS JA159F |
Piasta tył | MODUS-EB-001RB |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | KENDA K1088 40-622 |
Hamulce
Hamulec przód | TEKTRO HD-T275 |
Hamulec tył | TEKTRO HD-T275 |
Dźwignie hamulca | TEKTRO HD-T275 |
Tarcza hamulcowa przód | DISC (180) |
Tarcza hamulcowa tył | DISC (160) |
Komponenty
Siodło | VL-6263A |
Stery | FP-868 |
Chwyty | VLG-649AD2 |
System e-bike
Silnik | BAFANG M200, 250W |
Moc silnika | 250W |
Bateria | DLG 43.2V/12Ah/518,4Wh |
Napięcie silnika (V) | 36 |
Wyświetlacz | LCD |
Walk assist | Nie |
USB port | Nie |
zamek baterii | Nie |
Maksymalna prędkość wspomagania (km/h) | 25 |
Informacje dodatkowe
Pedały | TWORZYWO |
Odpowiedzialność za produkt
Producent | KROSS S.A. Leszno 46, 06-300 Przasnysz, email: kross@kross.pl, tel. 482975211 |
Osoba odpowiedzialna w UE | KROSS S.A. Leszno 46, 06-300 Przasnysz, email: kross@kross.pl, tel. 482975211 |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.