Darmowa dostawa już od 99 zł
Czy posiadając rower Kross na gwarancji mogę samodzielnie dokonać wymiany komponentów?
Punkt 7 Karty Gwarancyjnej Kross stanowi, że gwarancja traci swą ważność , m.in., w przypadku:
- Wprowadzania przez użytkownika zmian konstrukcyjnych,
- Montażu innych części niż oryginalne bez zgody producenta,
- Nieprawidłowego montażu lub stosowania niezgodnych produktów, na przykład: oleje, smary.
- Samodzielnej, niewłaściwej naprawy przez użytkownika
Ponadto gwarancji nie podlegają materiały i elementy ulegające zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji, takie jak: opony, chwyty, klocki, hamulcowe, zużycie wolnobiegu bądź łańcucha.
Jak widać niedozwolone jest wymienianie części, jeżeli chcemy zachować gwarancję. Wymiana może nastąpić jedynie przy uwzględnieniu gwarancji i we właściwym punkcie serwisowym.