Darmowa dostawa już od 99 zł
Dlaczego nie mogę zarejestrować ramy na swoim koncie?
Dla klientów autoryzowanych dealerów marki KROSS:
- Odczekaj 48 godzin od daty zakupu – tyle czasu maksymalnie potrzebuje system, by zaktualizował dane o sprzedaży
- Sprawdź poprawność wpisywanego numeru ramy
- Sprawdź u swojego sprzedawcy, czy wystawił tzw. e-gwarancję do zakupionego modelu
Dla klientów sieci Martes i Go Sport:
- Odczekaj 48 godzin od daty zakupu – tyle czasu maksymalnie potrzebuje system, by zaktualizował dane o sprzedaży
- Sprawdź poprawność wpisywanego numeru ramy
- Sprawdź u swojego sprzedawcy, czy wystawił tzw. e-gwarancję do zakupionego modelu
- Jeżeli dalej występuje problem – napisz do nas na serwis@kross.pl
W razie pojawienia się błędu podczas rejestracji roweru, czas ten zostanie wydłużony do momentu, aż rower poprawnie zostanie dodany w koncie klienta.
Brak rejestracji roweru w koncie klienta nie ma wpływu na obowiązywanie 2-letniej gwarancji producenta na cały rower. Ważne jest, aby (w tym przypadku) sprzedawca dokonał rejestracji roweru podczas zakupu.