Kup KROSS EBIKE z ubezpieczeniem w pakiecie i ciesz się z jazdy bez obaw! Poznaj szczegóły

Dlaczego nie mogę zarejestrować ramy na swoim koncie?

Dla klientów autoryzowanych dealerów marki KROSS:

 

  1. Odczekaj 48 godzin od daty zakupu – tyle czasu maksymalnie potrzebuje system, by zaktualizował dane o sprzedaży
  2. Sprawdź poprawność wpisywanego numeru ramy
  3. Sprawdź u swojego sprzedawcy, czy wystawił tzw. e-gwarancję do zakupionego modelu

 

Dla klientów sieci Martes i Go Sport:

 

  1. Odczekaj 48 godzin od daty zakupu – tyle czasu maksymalnie potrzebuje system, by zaktualizował dane o sprzedaży
  2. Sprawdź poprawność wpisywanego numeru ramy
  3. Sprawdź u swojego sprzedawcy, czy wystawił tzw. e-gwarancję do zakupionego modelu
  4. Jeżeli dalej występuje problem – napisz do nas na serwis@kross.pl

 

W razie pojawienia się błędu podczas rejestracji roweru, czas ten zostanie wydłużony do momentu, aż rower poprawnie zostanie dodany w koncie klienta.

Brak rejestracji roweru w koncie klienta nie ma wpływu na obowiązywanie 2-letniej gwarancji producenta na cały rower. Ważne jest, aby (w tym przypadku) sprzedawca dokonał rejestracji roweru podczas zakupu.