Darmowa dostawa już od 99 zł
Gwarancje produktów
Dlaczego nie mogę zarejestrować ramy na swoim koncie?
Dla klientów autoryzowanych dealerów marki KROSS:
Odczekaj 48 godzin od ...
Dlaczego nie mogę przedłużyć ochrony na ramę?
Jeśli po dodaniu roweru do konta w kolumnie „GWARANCJA” będzie napis „BRAK” , należy się upewnić czy...
Jak mogę przedłużyć ochronę na ramę?
Zarejestruj się lub zaloguj się w naszym sklepie: https://kross...
Czy mogę oznaczyć rower na Policji bez utraty gwarancji na ramę?
Oznaczenie roweru przez Policję bądź inne podmioty gospodarcze nie ma wpływu na świadczenie gwarancyjne...
Dlaczego numer w oświadczeniu gwarancyjnym nie zgadza się z wygrawerowanymi oznaczeniami?
Na naszych ramach znajduje się kilka numerów: grawerowane oraz mała naklejka przy suporcie. Numery wygrawerowane...
Czy jako użytkownik muszę dopełnić jakichś czynności aby 24 miesięczna gwarancja była ważna?
Na zakupiony rower udzielamy gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania...
Kupiłem rower przez Internet, czy obowiązuje mnie gwarancja?
Gwarancji udzielamy na każdy rower, niezależnie od sposobu zakupu. Klient powinien otrzymać rower zmontowany...
Czy posiadając rower Kross na gwarancji mogę samodzielnie dokonać wymiany komponentów?
Punkt 7 Karty Gwarancyjnej Kross stanowi, że gwarancja traci swą ważność , m.in., w przypadku:
Wprowadzania...