Kup KROSS EBIKE z ubezpieczeniem w pakiecie i ciesz się z jazdy bez obaw! Poznaj szczegóły

Zakupy, płatności, dostawa

Gdzie mogę sprawdzić status reklamacji?
Aby sprawdzić status reklamacji odwiedź stronę: ...
Jak zapisać się do Newslettera?
Do newslettera można się zapisać korzystając z formularza znajdującego się na dole strony, dostępnego...
Czy mogę otrzymać rabat?
Rabat klient otrzymuje podczas akcji specjalnych, które możesz znaleźć w Strefie Okazji.
Jak zrealizować voucher?
Vouchery mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na stronie www.kross.pl. Kod należy wpisać w koszyku...
Jak zapłacić kartą podarunkową?
Karty podarunkowe mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na stronie www.kross.pl. Kod z karty podarunkowej...
Kiedy będzie dostępny rower?
W przypadku braku dostępności produktu, który Cię zainteresował zachęcamy do zapisania się do opcji "...
Jak wygląda płatność ratalna?
Po wybraniu przez Klienta produktu do koszyka należy wybrać sposób płatności RATY i potwierdzić zapoznanie...
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Klient na opłacenie zamówienia ma 7 dni. Po tym czasie, jeśli zamówienie nie zostanie opłacone zmieni...
Czy mogę odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera?
Klient może odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera. Wówczas zamówienie zostanie odesłane do nadawcy, ...
Czy promocje łączą się ze sobą?
Łączenie się promocji jest zależne od typu akcji promocyjnej. Szczegóły znajdziesz w regulaminach promocji...
Czy płatność ratalna uniemożliwia wystawienie faktury VAT?
Nie. Forma płatności RATY nie ma wpływu na wystawnie faktury VAT za zamówienie.
Pojawił mi błąd przy dokonywaniu płatności. Co dalej?
W takich sytuacjach prosimy o kontakt z Centrum Kontaktu pod numerem telefonu (29) 752 11 00 lub wysłanie...
Czy mogę wstrzymać wysyłkę zamówienia bądź ją przyspieszyć?
Nie ma możliwości wstrzymania wysyłki zamówienia bądź jej przyśpieszenia. Maksymalny czas dostawy definiowany...
Czy zamówiony rower będzie przygotowany do jazdy?
Oferujemy rowery z 3 wersjami montażu. Rower złożony na 100% wystarczy zdjąć z palety, jest gotowy do...
Co oznacza płatność odroczona / Płacę później?
Twisto Płacę Później to metoda opłacania zakupów, za pomocą której możesz skorzystac z płatności odroczonej...
Kiedy jest wystawiana faktura?
Faktura VAT/ faktura imienna generowana jest w dniu wysyłki zamówienia.
Czy mogę zmienić formę dostawy/punkt odbioru?
Możliwość zmiany formy dostawy/punktu odbioru jest zależna od etapu realiazcji na jakim znajduje się...
Czy mogę zmienić paragon na fakturę?
Zamawiając jako osoba prywatna, otrzymasz fakturę imienną do paragonu. Przypominamy, że decyzja ta jest...
Jak wygląda leasing?
Zamówienie poprzez LeaseLink możesz złożyć za pośrednictwem naszej strony www.kross.pl. Na karcie produktu...
Dlaczego nie mogę wybrać płatności przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze możliwa jest tylko w przypadku dostawy do domu oraz jeśli wartość zamówienia ...