Darmowa dostawa już od 99 zł
Zwroty produktów
Jak spakować zwracany rower?
Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia roweru w taki sposób, aby dotarł do Kross bez uszkodzeń. Najlepszym...
Jak zwrócić zamówienie leasingowe?
Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia leasingowego prosimy o kontakt z firmą LeaseLink. Należy wysłać...
Czy zwracając rower w punkcie muszę wykonać zwrot przez stronę?
Rejestracja zwrotu w tym wypadku nie jest obowiązkowa, jednak przyśpieszy ona realizację Twojego zwrotu...
Gdzie mogę sprawdzić status zwrotu?
Jeśli rejestrowałeś zwrot jako użytkownik zalogowany na stronie www.kross.pl będziesz widzieć statusy...
Rower został mi dostarczony przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży. Jak mogę go zwrócić?
Jeśli dokonałeś zakupu z opcją doręczenia za pośrednictwem punktu sprzedaży, zwróć produkt do punktu...
Czy rower dziecięcy mogę oddać do dowolnego salonu Kross?
Rower należy spakować do kartonu, w którym został dostarczony, odpowiednio go zabezpieczyć i we własnym...
Dokonałem zakupu roweru i wybrałem dostawę kurierem. Gdzie mogę oddać rower?
Odeślij lub dostarcz nam zwracane produkty na adres: Kross S.A., ul. Leszno 46A, 06-300 Przasnysz. Więcej...
Co w przypadku, gdy kupiłem rower na raty?
Jeżeli dokonałeś zakupu, a formę płatności stanowi płatność ratalna, to także masz prawo do odstąpienia...
Co oznacza, że ponoszę odpowiedzialność odszkodowawczą ?
Jeżeli wartość zwracanych przez Ciebie produktów uległa zmniejszeniu, na skutek korzystania z nich w...
Czy mogę wymienić produkt?
System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i środków oraz złożenia nowego zamówienia. Dokonaj...
Czy zwrot jest darmowy?
Klient dokonuje zwrotu zakupionych produktów na własny koszt z wyjątkiem produktów, które zakupił i ...
Czy zwrot może zostać odrzucony?
Prawo odstąpienia umowy nie przysługuje w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 100 dni lub...
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotów konto bankowe w przeciągu maksymalnie...
Gdzie znajdę formularz zwrotu towaru?
Formularz zwrotu towaru dołączany jest do wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Dodatkowo można...
W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?
Nasi Klienci mogą zwrócić swoje zamówienie w ciągu 100 dni od jego odebrania (za wyjątkiem chemii rowerowej...
Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
Klient powinien powiadomić Dział Obsługi Konsumenta o chęci zwrotu zamówienia poprzez wypełnienie formularza...
Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy?
Sklep dokona zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia do Punktu Odbioru zwracanych produktów...