Bałtyk, Mazury, czy może góry? Wybierz rower i spędź aktywnie majówkę!
5lat ochronaKażda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej o 5 lat. Czytaj więcej >

EARTH 1.0

Produkt niedostępny RATY 24x0%
GÓRSKIE  / MTB XC FULL

Rowery górskie Kross to doskonałe narzędzia do podbijania trudnych szlaków terenowych, łączące wytrzymałe konstrukcje z zaawansowanymi technologiami amortyzacyjnymi. Z solidnymi ramami, precyzyjnymi hamulcami tarczowymi i innowacyjnymi systemami przerzutek modele MTB Kross są stworzone, by sprostać wyzwaniom bezdroży i dostarczyć pasjonatom jazdy terenowej niezapomnianych przygód.

KROSS EARTH 1.0

Kolarstwo górskie, w szczególności kiedy myślimy o tym znanym z tras pucharu świata XC, stawia przed zawodnikami zupełnie nowe wyzwania niż jeszcze kilka lat temu. Trasy wyścigów stają się coraz trudniejsze oraz bardziej techniczne, więc zawodnicy coraz częściej wybierają rowery z pełnym zawieszeniem. Dlatego, by wspomóc Cię zarówno w trakcie maratonów MTB jak i na klasycznych rundach XC stworzyliśmy KROSS Earth 1.0.

Wysokiej klasy osprzęt

Rower górski KROSS Earth 1.0 został wyposażony w sprawdzone komponenty, które mają za zadanie bezpiecznie przeprowadzić cię przez najtrudniejsze trasy. Posiada on napęd działający w systemie 1x11. Tylna przerzutka z grupy Deore doskonale sprawdza się w trudnym technicznie terenie gwarantując sprawną i dokładną zmianę przełożeń oraz zapobiega uderzaniu łańcucha o ramę oraz jego spadaniu.

KROSS Earth 1.0 to także rower oferujący pełne zawieszenie. Zamontowany w systemie Trunnion damper SR Suntour to wytrzymała, wydajna i sprawdzona konstrukcja. Zapewnia eliminacje wstrząsów i wibracji podczas pokonywania wyboistych odcinków, gwarantując wygodę jazdy niezależnie od wybranej trasy.

Technologie bez kompromisów

Rama KROSS Earth 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Powietrzny amortyzator SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post Mount
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.