![Dożywotnia ochrona](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/o/dozywotnia_ochr_f0eb.png)
ESKER 4.0 GRX
Twój rozmiar jest niedostępny?
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis002_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis002_1_.jpg)
KROSS ESKER 4.0
KROSS Esker 4.0 to idealny rower gravelowy dla entuzjastów bikepackingu, którzy szukają niezawodnego sprzętu na długie wyprawy. Stalowa rama i carbonowy widelec oferują doskonałe pochłanianie wibracji, zapewniając komfort nawet na trudnych trasach. Napęd Shimano GRX w systemie 2x10 oraz mechiczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. KROSS Esker 4.0 to świetny wybór dla osób, które pragną odkrywać nowe szlaki, ceniąc sobie wygodę i funkcjonalność w podróży.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis004_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis004_1_.jpg)
Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker 4.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd z grupy GRX w systemie 2x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-34 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis001_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis001_1_.jpg)
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis006_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis006_1_.jpg)
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker 4.0 została wykonana ze stali. Materiał ten, obok karbonu, to materiał o najwyższej zdolności pochłaniania wibracji. Rama stalowa nie jest tak sztywna jak aluminiowa, potrafi się jednak odwdzięczyć innymi właściwościami, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na akcesoria.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis005_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis005_1_.jpg)
Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne. Dla poprawy komfortu zamontowaliśmy widelec z carbonu, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis003_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_4_0_2024_polysk_zielony_czarny/zdjopis003_1_.jpg)
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 4.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 42 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło WTB oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
![Flat Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/f/l/flat_mount_d63c.png)
![Powder Coated](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/I/k/Ikona_80x80__2__b311.png)
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | CARBON |
Rama | STAL |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | ZIELONY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO GRX-RX400 |
Przerzutka przód | SHIMANO GRX-RX400 |
Manetki | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Korba | FSA OMEGA MODULAR |
Zakres korby | 30-46T/172,5MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG500 |
Zakres kasety | 11-34T |
Ilość biegów | 20 |
Wkład suportu | FSA MEGAEXO BB-4000 |
Łańcuch | SHIMANO HG54 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO RS470 |
Piasta tył | SHIMANO RS470 |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | WTB RESOLUTE COMP 700x42C |
Hamulce
Hamulec przód | TEKTRO C550 |
Hamulec tył | TEKTRO C550 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT30 (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
Kierownica | ALUMINIUM 420/31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 80MM/31,8/7° |
Siodło | WTB VOLT SPORT |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 27,2X350MM |
Stery | FSA ORBIT NO.9 |
Chwyty | FIZIK |
5 powodów, dla których warto rozłożyć płatność na raty
- Łatwiejsze zarządzanie budżetem – Możesz cieszyć się nowym rowerem już teraz, płacąc wygodne, miesięczne raty zamiast jednorazowo dużej kwoty.
- Dostęp do wyższej klasy sprzętu – Dzięki ratom lub leasingowi możesz pozwolić sobie na rower o wyższych parametrach technicznych, nie nadwyrężając finansów.
- Elastyczność finansowa - Wybierz ilość rat dopasowaną do Twojego budżetu, by spłata nie obciązała go nadmiernie.
- Prosty proces online – Wniosek kredytowy lub leasingowy można wypełnić szybko, bez wychodzenia z domu.
- Bezpieczeństwo transakcji – Nasz system płatności ratalnej i leasingowej jest w pełni zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Jak skorzystać z rat lub leasingu w naszym sklepie internetowym?
Przygotowanie do złożenia zamówienia:
- Dokumenty potrzebne do wniosku:
- Osoby prywatne: dowód osobisty, podstawowe dane kontaktowe i adresowe, czasem zaświadczenie o dochodach (w zależności od kwoty zakupu i wymagań instytucji finansującej). Przygotuj numer NIP pracodawcy, pamiętaj także, by odstrzec numer PESEL na czas analizowania Twojego wniosku.
- Firmy (leasing): dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, REGON, KRS/CEIDG), dane finansowe (np. PIT, bilans lub rachunek zysków i strat w przypadku wyższych kwot).
- Sprawdź swoją zdolność kredytową – Upewnij się, że Twoje dane są aktualne w BIK (Biurze Informacji Kredytowej).
- Wybierz rower oraz formę płatności – Dodaj produkt do koszyka, a następnie wybierz opcję płatności ratalnej lub leasingowej przy finalizacji zamówienia. Na raty możesz także kupić akcesoria, ale jedynie, gdy w koszyku jest rower. Do wyboru masz Alior Bank, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Payu Raty, Leaselink oraz PKO Leasing.
Przejście przez formularz kredytowy wybranego banku:
- Wybierz liczbę rat: Zdecyduj, ile miesięcy chcesz spłacać oraz jaki produkt kredytowy wybierasz.
- Wypełnij wniosek: Podaj wymagane informacje, w tym dane osobowe lub firmowe, zgodnie z instrukcjami systemu finansowania.
- Potwierdź dane: Sprawdź poprawność wprowadzonych informacji – to przyspieszy proces akceptacji wniosku.
- Zaakceptuj warunki: Po zapoznaniu się z umową i regulaminem, zaakceptuj warunki współpracy z instytucją finansującą.
Oczekiwanie na decyzję:
- Decyzja kredytowa zwykle zapada w ciągu kilku minut. W przypadku leasingu może potrwać do kilku dni, jeśli wymagane są dodatkowe dokumenty.
Zamawiaj wygodnie z dostawą do domu! Każdy z produktów zamówisz pod wskazany przez Ciebie w formularzu wysyłki adres:
![Przesyłka kurierska do domu](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/kurier.gif)
Przesyłka kurierska do domu
Dostawa wybraną firmą kurierską prosto na podany przez Ciebie adres. Uwaga - dostępność rodzaju montażu może zależeć od wybranego przewoźnika. Nie wszystkie nasze modele są wyposażone w pedały - prosimy o sprawdzenie przed zakupem.
Dostępne rodzaje montażu:
Przesyłka paletowa - rower złożony na 100% - dostawa na palecie roweru gotowego do jazdy. Zdejmij go z palety i ruszaj w trasę.
Dostawa w kartonie - rower złożony na 98% - Wystarczy przekręcić i przykręcić kierownicę oraz siodełko. Uwaga! Do tego mogą być Ci potrzebne dwa proste narzędzia opisane tutaj.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/dealer.gif)
Odbiór u naszego dealera
Zamów rower do naszego autoryzowanego salonu, a przygotujemy wybrany przez Ciebie model w 100% do jazdy. Wystarczy wsiąść i rozpocząć wycieczkę.
Sprawdź warunki zwrotów.
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.