


KROSS ESKER 4.0 MS
KROSS Esker 4.0 to idealny rower gravelowy dla entuzjastów bikepackingu, którzy szukają niezawodnego sprzętu na długie wyprawy. Stalowa rama i carbonowy widelec oferują doskonałe pochłanianie wibracji, zapewniając komfort nawet na trudnych trasach. Napęd Microshift Advent w systemie 1x10 oraz mechiczne hamulce tarczowe sprawią, że zyskasz pełną kontrolę na każdym szlaku – zarówno na szybkich asfaltowych odcinkach, jak i na wymagających drogach szutrowych. KROSS Esker 4.0 to świetny wybór dla osób, które pragną odkrywać nowe szlaki, ceniąc sobie wygodę i funkcjonalność w podróży.


Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker 4.0 MS został wyposażony w osprzęt Microshift, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-42 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe Tektro. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
.


Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker 4.0 MS zostały wykonane ze stali. Materiał ten, obok karbonu, to materiał o najwyższej zdolności pochłaniania wibracji. Rama stalowa nie jest tak sztywna jak aluminiowa, potrafi się jednak odwdzięczyć innymi właściwościami, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na akcesoria. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne. Dla poprawy komfortu zamontowaliśmy widelec z carbonu, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 4.0 MS został wyposażony w opony o szerokości 38 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło WTB oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.




Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | CARBON |
Rama | STAL (CrMo) |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | KREMOWY |
Napęd
Przerzutka tył | MICROSHIFT ADVENT X M6205 |
Manetki | MICROSHIFT ADVENT X |
Korba | PROWHEEL RPL |
Kaseta / Wolnobieg | MICROSHIFT H103 |
Zakres kasety | 11-42T |
Ilość biegów | 10 |
Wkład suportu | PROWHEEL BB68+ |
Łańcuch | YBN SH10 |
Koła
Piasta przód | ALUMINIUM |
Piasta tył | ALUMINIUM |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | WANDA W3113 700x38C |
Maksymalna szerokość opony | 51 |
Hamulce
Hamulec przód | TEKTRO C550 |
Hamulec tył | TEKTRO C550 |
Dźwignie hamulca | MICROSHIFT ADVENT X |
Tarcza hamulcowa przód | 160 |
Tarcza hamulcowa tył | 160 |
Komponenty
Siodło | WTB VOLT SPORT |
Stery | FSA ORBIT NO.9 |
Chwyty | KROSS EVA |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.