Produkty powiązane
![5lat ochrona](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/5/l/5lat_prod__1__8450.png)
ESKER RS 3.0
NOWOŚĆ
19 999,00 zł
Dostępność w sklepie stacjonarnym Sprawdź
Twój rozmiar jest niedostępny?
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image2_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image2_1_.jpg)
ESKER RS 3.0
Seria KROSS Esker RS to nasze najbardziej innowacyjne sportowe rowery gravelowe zaprojektowane z myślą o rywalizowaniu na najwyższym poziomie. Aerodynamiczna rama i widelec z carbonu oferują niezrównane połączenie lekkości i wytrzymałości. Wyposażony w napęd SRAM RIVAL XPLR AXS w systemie 1x12 z bezprzewodową zmianą przełożeń, KROSS Esker RS 3.0 zapewnia płynność i precyzję działania w każdych warunkach. Hydrauliczne hamulce tarczowe dają pełną kontrolę nad prędkością, dzięki czemu ten model jest idealnym wyborem dla ambitnych rowerzystów poszukujących niezawodności i innowacyjności.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image1_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image1_1_.jpg)
Rama aero - tam, gdzie prędkośc jest kluczem
Dobrze wiemy, że sercem roweru jest rama. Projektując więc ramę do roweru ESKER RS 3.0 nie szliśmy na kompromisy. Myśleliśmy przede wszystkim o pełnym, gravelowej pasji, użytkowniku. Rama, widelec oraz sztyca roweru zostały specjalnie zaprojektowane, dzięku czemu udało nam się zapewnić minimalny opór aerodynamiczny dla całego roweru, nie rezygnując z komfortu w trakcie jazdy. Nowa rama to wewnętrzne prowadzenie pancerzy w standardzie ICR oraz zintegrowany kokpit. Do tego dochodzi zintegrowany zacisk sztycy oraz gwintowany suport. Nowa rama oferuje także możliwość montażu przedniej przerzutki czy też opon do szerokości do 45mm.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image4_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image4_1_.jpg)
Flip chip - jedna rama, dwie geometrie
KROSS Esker RS 3.0 został wyposażony w prostą i szybką regulację, która pozwala otrzymać najlepsze osiągi w każdych warunkach i umożliwia dostosowanie charakteru roweru do indywidualnego stylu jazdy. Obrócenie układu flip-chip nie tylko zmienia miejsce mocowania tylnego koła, ale też wszystkie kluczowe parametry geometrii takie jak REACH, CS, BB, ST, HT oraz WB.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image6_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image6_1_.jpg)
W ustawieniu steep/high KROSS Esker RS 3.0 otrzymuje bardziej agresywne kąty. Skrócenie bazy kół przekłada się na zwiększoną responsywność oraz zwinność. To idealna konfiguracja na gładsze trasy, do sprintów, czy też szybkiej jazdy w zakrętach.
W ustawieniu slack/low pozycja na rowerze KROSS Esker RS 3.0 jest bardziej komfortowa. Dostajemy dłuższą bazę kół, mocniej pochylone kąty oraz obniżony środek ciężkości. W efekcie rower zyskuje na stabilności przy technicznych zjazdach, do tego zwiększa się kontrola podczas jazdy w terenie.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image5_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image5_1_.jpg)
Wysokiej klasy osprzęt
Wysokiej klasy rama zasługuje tylko na najlepszy osprzęt. Dlatego też Kross Esker RS 3.0 wyposażyliśmy w topowe komponenty, specjalnie zaprojektowane z myślą o wyścigach gravelowych. Napęd SRAM Rival AXS XPLR z bezprzewodową zmianą przełożeń to doskonałe rozwiązanie dla miłośników gravelu, które łączy w sobie niezawodność i precyzję. Oferując szeroką gamę przełożeń i doskonałą kontrolę, napęd ten umożliwia eksplorację nawet najbardziej wymagających tras gravelowych.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image3_1_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_rs_3_0_2024_polysk_zielony_zloty/image3_1_.jpg)
Hamulce SRAM Rival to gwarancja niezawodnej kontroli prędkości i bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze. Dzięki precyzyjnemu działaniu i doskonałej modulacji, zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Do kompletu trafiły także karbonowe koła SL-K i25 od FSA. W połączeniu z oponami Schwalbe G-One stanowią idealny zestaw dla wymagających rowerzystów, którzy poszukują lekkości oraz wytrzymałości.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
![Flat Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/f/l/flat_mount_d63c.png)
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na
dynamikę jazdy.
![Inner Cable Routing](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/i/n/inner_cable_routing_da0f.png)
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku
lub na specjalnej nakrętce.
![T-Head Tube](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/t/_/t_head_tube_d5c1.png)
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | CARBON |
Rama | CARBON |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | ZIELONY |
Napęd
Przerzutka tył | SRAM RIVAL XPLR AXS |
Manetki | SRAM RIVAL D1 AXS |
Korba | SRAM RIVAL |
Zakres korby | 40T/172,5MM |
Kaseta / Wolnobieg | SRAM XG 1251 XPLR |
Zakres kasety | 10-44T |
Ilość biegów | 12 |
Wkład suportu | SRAM BSA DUB ROAD |
Łańcuch | SRAM RIVAL D1 |
Koła
Opony | SCHWALBE G-ONE RS TLE 700X45C |
Hamulce
Hamulec przód | SRAM RIVAL |
Hamulec tył | SRAM RIVAL |
Dźwignie hamulca | SRAM RIVAL D1 AXS |
Tarcza hamulcowa przód | SRAM CENTERLINE (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SRAM CENTERLINE (160) |
Komponenty
Kierownica | FSA A-WING PRO ALU 440/31,8 |
Wspornik kierownicy | FSA NS ACR STEM 80MM/31,8/-6° |
Siodło | FIZIK TERRA ARGO X5 |
Wspornik siodła | AERO CARBON 310MM |
Stery | FSA NO.55R 1.5" ACR |
Chwyty | FIZIK |
5 powodów, dla których warto rozłożyć płatność na raty
- Łatwiejsze zarządzanie budżetem – Możesz cieszyć się nowym rowerem już teraz, płacąc wygodne, miesięczne raty zamiast jednorazowo dużej kwoty.
- Dostęp do wyższej klasy sprzętu – Dzięki ratom lub leasingowi możesz pozwolić sobie na rower o wyższych parametrach technicznych, nie nadwyrężając finansów.
- Elastyczność finansowa - Wybierz ilość rat dopasowaną do Twojego budżetu, by spłata nie obciązała go nadmiernie.
- Prosty proces online – Wniosek kredytowy lub leasingowy można wypełnić szybko, bez wychodzenia z domu.
- Bezpieczeństwo transakcji – Nasz system płatności ratalnej i leasingowej jest w pełni zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Jak skorzystać z rat lub leasingu w naszym sklepie internetowym?
Przygotowanie do złożenia zamówienia:
- Dokumenty potrzebne do wniosku:
- Osoby prywatne: dowód osobisty, podstawowe dane kontaktowe i adresowe, czasem zaświadczenie o dochodach (w zależności od kwoty zakupu i wymagań instytucji finansującej). Przygotuj numer NIP pracodawcy, pamiętaj także, by odstrzec numer PESEL na czas analizowania Twojego wniosku.
- Firmy (leasing): dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, REGON, KRS/CEIDG), dane finansowe (np. PIT, bilans lub rachunek zysków i strat w przypadku wyższych kwot).
- Sprawdź swoją zdolność kredytową – Upewnij się, że Twoje dane są aktualne w BIK (Biurze Informacji Kredytowej).
- Wybierz rower oraz formę płatności – Dodaj produkt do koszyka, a następnie wybierz opcję płatności ratalnej lub leasingowej przy finalizacji zamówienia. Na raty możesz także kupić akcesoria, ale jedynie, gdy w koszyku jest rower. Do wyboru masz Alior Bank, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Payu Raty, Leaselink oraz PKO Leasing.
Przejście przez formularz kredytowy wybranego banku:
- Wybierz liczbę rat: Zdecyduj, ile miesięcy chcesz spłacać oraz jaki produkt kredytowy wybierasz.
- Wypełnij wniosek: Podaj wymagane informacje, w tym dane osobowe lub firmowe, zgodnie z instrukcjami systemu finansowania.
- Potwierdź dane: Sprawdź poprawność wprowadzonych informacji – to przyspieszy proces akceptacji wniosku.
- Zaakceptuj warunki: Po zapoznaniu się z umową i regulaminem, zaakceptuj warunki współpracy z instytucją finansującą.
Oczekiwanie na decyzję:
- Decyzja kredytowa zwykle zapada w ciągu kilku minut. W przypadku leasingu może potrwać do kilku dni, jeśli wymagane są dodatkowe dokumenty.
Zamawiaj wygodnie z dostawą do domu! Każdy z produktów zamówisz pod wskazany przez Ciebie w formularzu wysyłki adres:
![Przesyłka kurierska do domu](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/kurier.gif)
Przesyłka kurierska do domu
Dostawa wybraną firmą kurierską prosto na podany przez Ciebie adres. Uwaga - dostępność rodzaju montażu może zależeć od wybranego przewoźnika. Nie wszystkie nasze modele są wyposażone w pedały - prosimy o sprawdzenie przed zakupem.
Dostępne rodzaje montażu:
Przesyłka paletowa - rower złożony na 100% - dostawa na palecie roweru gotowego do jazdy. Zdejmij go z palety i ruszaj w trasę.
Dostawa w kartonie - rower złożony na 98% - Wystarczy przekręcić i przykręcić kierownicę oraz siodełko. Uwaga! Do tego mogą być Ci potrzebne dwa proste narzędzia opisane tutaj.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/dealer.gif)
Odbiór u naszego dealera
Zamów rower do naszego autoryzowanego salonu, a przygotujemy wybrany przez Ciebie model w 100% do jazdy. Wystarczy wsiąść i rozpocząć wycieczkę.
Sprawdź warunki zwrotów.
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.
Produkty powiązane