Produkty powiązane
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_4_0_2024_matowy_czarny_zielony/KREV4Z28X23M006724_KR_Evado_4.0_M_28_grf_cze_p-2.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_4_0_2024_matowy_czarny_zielony/KREV4Z28X23M006724_KR_Evado_4.0_M_28_grf_cze_p-2.jpg)
KROSS EVADO 4.0
Czasem potrzebujemy od roweru czegoś więcej. I tu pojawia się nasz KROSS Evado 4.0. To świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw. KROSS Evado 4.0 zabierze Cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. Ułatwi także jazdę tam, gdzie rower górski będzie stwarzał problemy.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_4_0_2024_matowy_czarny_zielony/KREV4Z28X23M006724_KR_Evado_4.0_M_28_grf_cze_p-9.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_4_0_2024_matowy_czarny_zielony/KREV4Z28X23M006724_KR_Evado_4.0_M_28_grf_cze_p-9.jpg)
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Evado 4.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 24 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Acera to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_4_0_2024_matowy_czarny_zielony/KREV4Z28X23M006724_KR_Evado_4.0_M_28_grf_cze_p-6.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_4_0_2024_matowy_czarny_zielony/KREV4Z28X23M006724_KR_Evado_4.0_M_28_grf_cze_p-6.jpg)
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Evado 4.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
![Inner Cable Routing](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/i/n/inner_cable_routing_da0f.png)
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
![Post Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/p/o/post_mount_334b.png)
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja
hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
![Powder Coated](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/I/k/Ikona_80x80__2__b311.png)
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na
uszkodzenia mechaniczne.
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku
lub na specjalnej nakrętce.
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR NEX |
Rama | ALUMINIUM LITE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | GRAFITOWY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO ACERA M3020 |
Przerzutka przód | SHIMANO TOURNEY TY710 |
Manetki | SHIMANO ST-EF505 |
Korba | PROWHEEL |
Zakres korby | 28-38-48T/170MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG31 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 24 |
Wkład suportu | FP-B902 |
Łańcuch | YBN S8 |
Koła
Piasta przód | ALUMINIUM |
Piasta tył | ALUMINIUM |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | WANDA G5001 28X1,75 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO ST-EF505 |
Tarcza hamulcowa przód | 160 |
Tarcza hamulcowa tył | 160 |
Komponenty
Kierownica | ALUMINIUM 640/31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 90MM/31,8/7° |
Siodło | KROSS |
Wspornik siodła | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
Stery | 1-1/8" |
Chwyty | HERMANS OXY |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.
Produkty powiązane