Bałtyk, Mazury, czy góry? Nieważne gdzie. Ważne, że na czas. Kup teraz i zagwarantuj sobie dostawę jeszcze przed majówką!
Dożywotnia ochronaKażda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej dożywotnio. Czytaj więcej >

Lea 4.0

Produkt niedostępny GEN2
GÓRSKIE  / MTB WOMEN
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC: SR SUNTOUR NVX30
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA M3020
ILOŚĆ BIEGÓW: 16
HAMULCE TARCZOWE HYDRAULICZNE

Rowery górskie Kross to doskonałe narzędzia do podbijania trudnych szlaków terenowych, łączące wytrzymałe konstrukcje z zaawansowanymi technologiami amortyzacyjnymi. Z solidnymi ramami, precyzyjnymi hamulcami tarczowymi i innowacyjnymi systemami przerzutek modele MTB Kross są stworzone, by sprostać wyzwaniom bezdroży i dostarczyć pasjonatom jazdy terenowej niezapomnianych przygód.

KROSS LEA 4.0

Kross Lea 4.0 to idealny wybór dla tych, którzy szukają roweru do użytkowania na co dzień, zarówno na dojazy do pracy czy szkoły, ale także na wycieczki do lasu. Sprawdzony osprzęt oraz wygodna geometria gwarantują, że bez problemu odnajdziesz się zarówno w mieście jak i w lekkim terenie. Ten uniwersalny rower sprawi, że będziesz mogła czerpać pełnię przyjemności z jazdy, bez względu na wybraną przez ciebie trasę.

Osprzęt do każdego terenu

KROSS Lea 4.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd z 16 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Acera to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych

Rama KROSS Lea 4.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post Mount
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.