Bałtyk, Mazury, czy góry? Nieważne gdzie. Ważne, że na czas. Kup teraz i zagwarantuj sobie dostawę jeszcze przed majówką!
5lat ochronaKażda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej o 5 lat. Czytaj więcej >

LEVEL 7.0

Produkt niedostępny WYGODNE RATY 0%
GÓRSKIE  / MTB XC
MATERIAŁ RAMY: CARBON
WIDELEC: ROCK SHOX RECON SILVER RL
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO CUES U6000
ILOŚĆ BIEGÓW: 11
HAMULCE TARCZOWE HYDRAULICZNE

Rowery górskie Kross to doskonałe narzędzia do podbijania trudnych szlaków terenowych, łączące wytrzymałe konstrukcje z zaawansowanymi technologiami amortyzacyjnymi. Z solidnymi ramami, precyzyjnymi hamulcami tarczowymi i innowacyjnymi systemami przerzutek modele MTB Kross są stworzone, by sprostać wyzwaniom bezdroży i dostarczyć pasjonatom jazdy terenowej niezapomnianych przygód.

KROSS LEVEL 7.0

KROSS Level 7.0 to rower górski dla wszystkich szukających dobrego roweru ze sprawdzonymi komponentami w cenie, który nie obciąży znacznie domowego budżetu. Rama wykonana z carbonu, amortyzator Rock Shox oraz osprzęt Shimano sprawiają, że KROSS Level 7.0 to rasowy rower MTB XC, który pomoże Ci rozwinąć skrzydła na trudnych maratonach oraz kolejnych rundach cross country.

Wysokiej klasy osprzęt

Rower górski KROSS Level 7.0 został wyposażony w sprawdzone komponenty, które mają za zadanie bezpiecznie przeprowadzić cię przez najtrudniejsze trasy. Posiada on napęd Shimano działający w systemie 1x11. Tylna przerzutka z grupy Cues doskonale sprawdza się w trudnym technicznie terenie gwarantując sprawną i dokładną zmianę przełożeń oraz zapobiega uderzaniu łańcucha o ramę oraz jego spadaniu.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie bez kompromisów

Rama KROSS Level 7.0 została wykonana z carbonu. Carbon, znany także jako włókno węglowe, jest bardzo lekki, co przekłada się na wygodę i łatwość manewrowania podczas każdej przejażdżki. Dzięki zastosowaniu tego materiału otrzymaliśmy ramę, która charakteryzuje się wyjątkową sztywnością przy jednoczesnym, doskonałym pochłanianiu drgań.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Powietrzny amortyzator Rock Shox ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post Mount
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.