Każda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej dożywotnio. Czytaj więcej >
TRANS 4.0
5.0
Produkt niedostępny
TURYSTYCZNE / TREKKING
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE WIDELEC: SR SUNTOUR NEX PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA M3020 ILOŚĆ BIEGÓW: 21 HAMULCE TARCZOWE HYDRAULICZNE
Rowery trekkingowe Kross to doskonałe jednoślady do odkrywania nowych tras i podbijania różnorodnych terenów. Wyposażone w stabilne ramy, precyzyjne przerzutki oraz ergonomiczne kierownice, rowery trekkingowe Kross gwarantują nie tylko wygodę na długich trasach, ale także pełną kontrolę i niezawodność w różnych warunkach.
KROSS TRANS 4.0
Czasem potrzebujemy od roweru czegoś więcej. I tu pojawia się nasz KROSS Trans 4.0. To świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw. KROSS Trans 4.0 zabierze Cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. Ułatwi także jazdę tam, gdzie rower górski będzie stwarzał problemy.
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans 4.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 21 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Acera to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie. By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach. W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans 4.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie. Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Hi-Strength Carry RackTylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja
hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na
uszkodzenia mechaniczne.
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku
lub na specjalnej nakrętce.
Dziękujemy za zadanie pytania i budowanie naszej społeczności :)!
Dziękujemy za dodanie odpowiedzi i budowanie naszej społeczności :)!
Zanim opublikujemy Twoje pytanie proszę potwierdź je klikając w link przesłany na wskazanego przez Ciebie maila.Zanim opublikujemy Twoją odpowiedz proszę potwierdź ją klikając w link przesłany na wskazanego przez Ciebie maila.
Wybrane modele KROSS występują w wersjach damskich i męskich. Jak odróżnić te wersje? Damskie rozmiary/ramy wyróżnione są w tabeli doboru ramy („Jak dobrać rozmiar ramy”) literą „D” poprzedzającą literę z rozmiarem i tak np. DM (17’) 28” oznacza rower dla Pań w rozmiarze M przy wielkości ramy 17 oraz kół 28 cali. Rozmiary bez poprzedzającej litery „D” zwykle oznaczają rozmiar męski lub (w zależności od modelu) uniwersalny (np. modele MTB/MTB XC i inne)
JAK CZYTAĆ TABELE Z GEOMETRIĄ RAM?
M (19’) 29" – taki zapis oznacza: M – rozmiar ramy wyrażony symbolem, 19’ – rozmiar ramy w calach, a wartość 29” oznacza średnicę koła (obręczy, opony, dętki) wyrażoną w także w calach (zwykle 26, 27,5 oraz 29 cali dla rowerów typu MTB oraz 28 cali dla trekkingowych, miejskich, czy szosowych)
Geometria TRANS 4.0
Rozmiar
DM (17") 28"
DL (19") 28"
Wzrost
158-170
168-180
Rozmiar kół
28"
28"
FS - Rozmiar ramy
17
19
ST - Długość rury podsiodłowej
430
480
TT - efektywna długość górnej rury
560
570
HT - Długość główki ramy
140
140
SA - Kąt rury podsiodłowej
74
74
HA - Kąt główki ramy
70
70
CS - Długość tylnych widełek
460
460
WB - Baza kół
1084
1094
Reach
385
395
Stack
610
610
BBDROP
60
60
Szer. kierownicy
STEEL 610/25,4
STEEL 610/25,4
Wspornik siodła
AMORTYZOWANY 31,6x350MM
AMORTYZOWANY 31,6x350MM
Dł. ramienia korby
28-38-48T/170MM
28-38-48T/170MM
Wspornik kierownicy
ALUMINIUM 90/25,4 REG
ALUMINIUM 90/25,4 REG
Waga (kg)
17.000 KG
17.060 KG
Podana waga roweru dotyczy ram malowanych seryjnie, a rzeczywista waga zakupionego roweru może się nieznacznie różnić w zależności od użytego lakieru, koloru oraz różnic wagowych między komponentami.
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu! Dlaczego warto?
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł
składka roczna to 112zł.
Kradzież i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach: - Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower, - Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem, - Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu. - Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.