![Dożywotnia ochrona](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/o/dozywotnia_ochr_f0eb.png)
TRANS 4.0 EXP
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela004.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela004.jpg)
KROSS TRANS 4.0 EXP
KROSS Trans 4.0 EXP to świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec SR Suntour zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano w systemie 3x8 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a hydrauliczne hamulce tarczowe gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 4.0 EXP zabierze Cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. Ułatwi także jazdę tam, gdzie rower górski będzie stwarzał problemy.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela003.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela003.jpg)
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans 4.0 EXP stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 24 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Deore to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela006.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela006.jpg)
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela005.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela005.jpg)
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela002.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela002.jpg)
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela007.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela007.jpg)
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans 4.0 EXP została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela010.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_4_0_exp_2025_polysk_czarny_srebrny/transexpmeskikaruzela010.jpg)
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
![Hi-Strength Carry Rack](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/h/i/hi_strength_carry_pack_327b.png)
![Post Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/p/o/post_mount_334b.png)
![Powder Coated](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/I/k/Ikona_80x80__2__b311.png)
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR NEX HLO |
Rama | ALUMINIUM |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | CZARNY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO DEORE M592 |
Przerzutka przód | SHIMANO TOURNEY TY601 |
Manetki | SHIMANO ST-EF515 |
Korba | PROWHEEL |
Zakres korby | 28-38-48T/170MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG31 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 24 |
Wkład suportu | FP-B902 |
Łańcuch | KMC HV700 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO NEXUS 3D32 |
Piasta tył | ALUMINIUM |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | SCHWALBE SILENTO 28X1,6 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO ST-EF515 |
Tarcza hamulcowa przód | 160 |
Tarcza hamulcowa tył | 160 |
Komponenty
Kierownica | STEEL 610/25,4 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 90/25,4 REG |
Siodło | SELLE ROYAL |
Wspornik siodła | AMORTYZOWANY 27,2x350MM |
Stery | 1-1/8" |
Chwyty | KROSS |
5 powodów, dla których warto rozłożyć płatność na raty
- Łatwiejsze zarządzanie budżetem – Możesz cieszyć się nowym rowerem już teraz, płacąc wygodne, miesięczne raty zamiast jednorazowo dużej kwoty.
- Dostęp do wyższej klasy sprzętu – Dzięki ratom lub leasingowi możesz pozwolić sobie na rower o wyższych parametrach technicznych, nie nadwyrężając finansów.
- Elastyczność finansowa - Wybierz ilość rat dopasowaną do Twojego budżetu, by spłata nie obciązała go nadmiernie.
- Prosty proces online – Wniosek kredytowy lub leasingowy można wypełnić szybko, bez wychodzenia z domu.
- Bezpieczeństwo transakcji – Nasz system płatności ratalnej i leasingowej jest w pełni zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Jak skorzystać z rat lub leasingu w naszym sklepie internetowym?
Przygotowanie do złożenia zamówienia:
- Dokumenty potrzebne do wniosku:
- Osoby prywatne: dowód osobisty, podstawowe dane kontaktowe i adresowe, czasem zaświadczenie o dochodach (w zależności od kwoty zakupu i wymagań instytucji finansującej). Przygotuj numer NIP pracodawcy, pamiętaj także, by odstrzec numer PESEL na czas analizowania Twojego wniosku.
- Firmy (leasing): dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, REGON, KRS/CEIDG), dane finansowe (np. PIT, bilans lub rachunek zysków i strat w przypadku wyższych kwot).
- Sprawdź swoją zdolność kredytową – Upewnij się, że Twoje dane są aktualne w BIK (Biurze Informacji Kredytowej).
- Wybierz rower oraz formę płatności – Dodaj produkt do koszyka, a następnie wybierz opcję płatności ratalnej lub leasingowej przy finalizacji zamówienia. Na raty możesz także kupić akcesoria, ale jedynie, gdy w koszyku jest rower. Do wyboru masz Alior Bank, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Payu Raty, Leaselink oraz PKO Leasing.
Przejście przez formularz kredytowy wybranego banku:
- Wybierz liczbę rat: Zdecyduj, ile miesięcy chcesz spłacać oraz jaki produkt kredytowy wybierasz.
- Wypełnij wniosek: Podaj wymagane informacje, w tym dane osobowe lub firmowe, zgodnie z instrukcjami systemu finansowania.
- Potwierdź dane: Sprawdź poprawność wprowadzonych informacji – to przyspieszy proces akceptacji wniosku.
- Zaakceptuj warunki: Po zapoznaniu się z umową i regulaminem, zaakceptuj warunki współpracy z instytucją finansującą.
Oczekiwanie na decyzję:
- Decyzja kredytowa zwykle zapada w ciągu kilku minut. W przypadku leasingu może potrwać do kilku dni, jeśli wymagane są dodatkowe dokumenty.
Zamawiaj wygodnie z dostawą do domu! Każdy z produktów zamówisz pod wskazany przez Ciebie w formularzu wysyłki adres:
![Przesyłka kurierska do domu](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/kurier.gif)
Przesyłka kurierska do domu
Dostawa wybraną firmą kurierską prosto na podany przez Ciebie adres. Uwaga - dostępność rodzaju montażu może zależeć od wybranego przewoźnika. Nie wszystkie nasze modele są wyposażone w pedały - prosimy o sprawdzenie przed zakupem.
Dostępne rodzaje montażu:
Przesyłka paletowa - rower złożony na 100% - dostawa na palecie roweru gotowego do jazdy. Zdejmij go z palety i ruszaj w trasę.
Dostawa w kartonie - rower złożony na 98% - Wystarczy przekręcić i przykręcić kierownicę oraz siodełko. Uwaga! Do tego mogą być Ci potrzebne dwa proste narzędzia opisane tutaj.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/dealer.gif)
Odbiór u naszego dealera
Zamów rower do naszego autoryzowanego salonu, a przygotujemy wybrany przez Ciebie model w 100% do jazdy. Wystarczy wsiąść i rozpocząć wycieczkę.
Sprawdź warunki zwrotów.
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.