


KROSS TRANS 5.0
Czerpanie przyjemności z jazdy jeszcze nigdy nie było tak komfortowe. KROSS Trans 5.0 to rower trekkingowy, który dzięki zastosowanemu wysokiej jakości napędowi umożliwi Ci szybkie przemieszczanie się po mieście, a wygodna geometria połączona z amortyzowanym widelcem pozwolą na przyjemną jazdę nawet po najgorszych ścieżkach rowerowych.


Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans 5.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 18 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.


Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.


Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy.






Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR NEX HLO |
Rama | ALUMINIUM LITE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | PERŁOWY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO CUES U3020 |
Przerzutka przód | SHIMANO CUES U4010 |
Manetki | SHIMANO CUES U4000 |
Korba | SHIMANO CUES U4010 |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO CUES LG300 |
Zakres kasety | 11-36T |
Ilość biegów | 18 |
Wkład suportu | SHIMANO MT501 |
Łańcuch | SHIMANO LG500 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO NEXUS 3D32 |
Piasta tył | ALUMINIUM |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | WANDA P1024 28X1,5 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT200 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT26 (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT26 (160) |
Komponenty
Siodło | SELLE ROYAL |
Stery | 1-1/8" |
Chwyty | KROSS |
Informacje dodatkowe
Pedały | ALUMINIUM/TWORZYWO |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.