Produkty powiązane
![Dożywotnia ochrona](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/o/dozywotnia_ochr_f0eb.png)
TRANS HYBRID PRESTIGE 630 UNI
Produkt niedostępny POLISA GRATIS RATY 40x0%
Wysyłka w 2 dni Czytaj więcej
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KRTHPR28X19W005_kopia_5_.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KRTHPR28X19W005_kopia_5_.jpg)
KROSS TRANS HYBRID PRESTIGE
Nasze rowery trekkingowe projektujemy tak, aby zapewnić maksimum uniwersalności osobom, które poszukują roweru do wszystkiego. Komfortowa geometria połączona ze sprawdzonym osprzętem sprawią, że KROSS Trans Hybrid Prestige świetnie nadaje się zarówno do pokonywania długich turystycznych tras, jak i do sprawnego poruszania się podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KR17EF_1.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KR17EF_1.jpg)
Siła elektrycznego wspomagania
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach, KROSS Trans Hybrid 6.0 został wyposażony w zamontowany centralnie napęd elektryczny Shimano. Uzupełnia go wydajna bateria o pojemności 630 Wh, dzięki której pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło żadnego wyzwania.
W zestawie znajduje się także wyświetlacz Shimano, pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik, o stopniu naładowania baterii, czy też z jaką prędkością obecnie jedziesz.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KRTHPR_3.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KRTHPR_3.jpg)
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans Hybrid 6.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 11 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna elektroniczna przerzutka z grupy Deore XT to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KR97EF_1.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KR97EF_1.jpg)
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KRTHPR_4.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/trans_hybrid_prestige_630_2021_polysk_fioletowy_szary/KRTHPR_4.jpg)
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans Hybrid 6.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
![Hi-Strength Carry Rack](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/h/i/hi_strength_carry_pack_327b.png)
Hi-Strength Carry RackTylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
![Inner Cable Routing](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/i/n/inner_cable_routing_da0f.png)
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
![Post Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/p/o/post_mount_334b.png)
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja
hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
![Powder Coated](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/I/k/Ikona_80x80__2__b311.png)
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na
uszkodzenia mechaniczne.
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku
lub na specjalnej nakrętce.
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR MOBIE25 AIR LOR |
Rama | ALUMINIUM PERFORMANCE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | FIOLETOWY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO DEORE XT DI2 M8050 |
Manetki | SHIMANO DEORE XT M8050-R DI2 |
Korba | SHIMANO DEORE XT M8050 |
Zakres korby | 38T/170MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO SLX M7000 |
Zakres kasety | 11-42T |
Ilość biegów | 11 |
Łańcuch | SHIMANO E8000 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO DEORE XT M8010 |
Piasta tył | SHIMANO E6110 |
Obręcze | RYDE ANDRA 321 |
Opony | VREDESTEIN PERFECT 28X1,75 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO DEORE XT M8100 |
Hamulec tył | SHIMANO DEORE XT M8100 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO DEORE XT M8100 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO MT800 160 |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO MT800 160 |
Komponenty
Kierownica | SATORI WIEN DI2 ALU 680/31,8 |
Wspornik kierownicy | SATORI UP3E 110MM/31,8 REG |
Siodło | SELLE ROYAL |
Wspornik siodła | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
Stery | FSA ORBIT C-40-ACB TAPERED |
Chwyty | VELO |
System e-bike
Bateria | SIMPLO 17,5AH/630WH |
Silnik | SHIMANO E6110 |
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.
Produkty powiązane