Kup KROSS EBIKE na raty i z ubezpieczeniem w pakiecie! Ciesz się z jazdy bez obaw! Poznaj szczegóły
Dożywotnia ochronaKażda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej dożywotnio. Czytaj więcej >

ESKER 5.0

Produkt niedostępny GEN2
SZOSOWE  / GRAVEL

Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.

KROSS ESKER 5.0

KROSS Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. Zbudowany w oparciu o niezawodny napęd Shimano oraz aluminiową ramę z carbonowym widelcem, KROSS Esker 5.0 odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

Gravel w nowym wydaniu - GEN2

Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.. 

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Esker 5.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-34 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama KROSS Esker 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 5.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 45 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Rama i widelec

Amortyzator / WidelecCARBON
RamaALUMINIUM
Wykończenie lakieruPOŁYSK
Kolor bazowyPOMARAŃCZOWY

Napęd

Przerzutka tyłSHIMANO GRX-RX400
Przerzutka przódSHIMANO GRX-RX400
ManetkiSHIMANO GRX RX400
KorbaFSA OMEGA MODULAR
Kaseta / WolnobiegSHIMANO HG500
Zakres kasety11-34T
Ilość biegów20
Wkład suportuFSA MEGAEXO BB-4000
ŁańcuchSHIMANO HG54

Koła

Piasta przódSHIMANO RS470
Piasta tyłSHIMANO RS470
ObręczeDT SWISS R 500
OponyWTB RIDDLER COMP 700x45C

Hamulce

Hamulec przódSHIMANO GRX RX400
Hamulec tyłSHIMANO GRX RX400
Dźwignie hamulcaSHIMANO GRX RX400
Tarcza hamulcowa przódSHIMANO RT30 (160)
Tarcza hamulcowa tyłSHIMANO RT30 (160)

Komponenty

SiodłoSELLE ROYAL COMFORT GROOVE
SteryFSA 1-1/8"-1.5" SRS
ChwytyFIZIK

Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?

Brak udziału własnego

Brak udziału własnego

W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody

Atrakcyjne warunki

Atrakcyjne warunki

Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.

Suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia

Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia

Składka

Składka

Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.

Kradzież i rabunek

Kradzież
i rabunek

Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku drogowym z udziałem rowerzysty.

Uszkodzenie

Uszkodzenie

- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z rowerem.

- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub innym pojazdem.

- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.