Produkty powiązane
![Dożywotnia ochrona](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/o/dozywotnia_ochr_f0eb.png)
ESKER 5.0
GEN2
4 123,00 zł
Promocja -41%
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 4 123,00 zł
Cena katalogowa: 6 999,00 zł
Wysyłka w 2 dni Czytaj więcej
Dostępność w sklepie stacjonarnym Sprawdź
Twój rozmiar jest niedostępny?
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-53.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-53.jpg)
KROSS ESKER 5.0
KROSS Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. Zbudowany w oparciu o niezawodny napęd Shimano oraz aluminiową ramę z carbonowym widelcem, KROSS Esker 5.0 odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-16.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-16.jpg)
Gravel w nowym wydaniu - GEN2
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-50.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-50.jpg)
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej..
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-46.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-46.jpg)
Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker 5.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-34 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-42.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/esker_5_0_2024_polysk_szary_granatowy/KREK5Z28X19M006663_KR_Esker_5.0_M_28_M_sza_gra_p-42.jpg)
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 5.0 został wyposażony w opony WTB o szerokości 45 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
![Flat Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/f/l/flat_mount_d63c.png)
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na
dynamikę jazdy.
![Inner Cable Routing](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/i/n/inner_cable_routing_da0f.png)
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
![Powder Coated](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/I/k/Ikona_80x80__2__b311.png)
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na
uszkodzenia mechaniczne.
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku
lub na specjalnej nakrętce.
![T-Head Tube](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/t/_/t_head_tube_d5c1.png)
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | CARBON |
Rama | ALUMINIUM |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | SZARY |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO GRX-RX400 |
Przerzutka przód | SHIMANO GRX-RX400 |
Manetki | SHIMANO GRX RX400 |
Korba | FSA OMEGA MODULAR |
Zakres korby | 30-46T/172,5MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG500 |
Zakres kasety | 11-34T |
Ilość biegów | 20 |
Wkład suportu | FSA MEGAEXO BB-4000 |
Łańcuch | SHIMANO HG54 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO RS470 |
Piasta tył | SHIMANO RS470 |
Obręcze | DT SWISS R 500 |
Opony | WTB RIDDLER COMP 700x45C |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO GRX RX400 |
Hamulec tył | SHIMANO GRX RX400 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO GRX RX400 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT30 (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
Kierownica | ALUMINIUM 420/31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 70MM/31,8/12° |
Siodło | SELLE ROYAL COMFORT GROOVE |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 27,2X350MM |
Stery | FSA 1-1/8"-1.5" SRS |
Chwyty | FIZIK |
5 powodów, dla których warto rozłożyć płatność na raty
- Łatwiejsze zarządzanie budżetem – Możesz cieszyć się nowym rowerem już teraz, płacąc wygodne, miesięczne raty zamiast jednorazowo dużej kwoty.
- Dostęp do wyższej klasy sprzętu – Dzięki ratom lub leasingowi możesz pozwolić sobie na rower o wyższych parametrach technicznych, nie nadwyrężając finansów.
- Elastyczność finansowa - Wybierz ilość rat dopasowaną do Twojego budżetu, by spłata nie obciązała go nadmiernie.
- Prosty proces online – Wniosek kredytowy lub leasingowy można wypełnić szybko, bez wychodzenia z domu.
- Bezpieczeństwo transakcji – Nasz system płatności ratalnej i leasingowej jest w pełni zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Jak skorzystać z rat lub leasingu w naszym sklepie internetowym?
Przygotowanie do złożenia zamówienia:
- Dokumenty potrzebne do wniosku:
- Osoby prywatne: dowód osobisty, podstawowe dane kontaktowe i adresowe, czasem zaświadczenie o dochodach (w zależności od kwoty zakupu i wymagań instytucji finansującej). Przygotuj numer NIP pracodawcy, pamiętaj także, by odstrzec numer PESEL na czas analizowania Twojego wniosku.
- Firmy (leasing): dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, REGON, KRS/CEIDG), dane finansowe (np. PIT, bilans lub rachunek zysków i strat w przypadku wyższych kwot).
- Sprawdź swoją zdolność kredytową – Upewnij się, że Twoje dane są aktualne w BIK (Biurze Informacji Kredytowej).
- Wybierz rower oraz formę płatności – Dodaj produkt do koszyka, a następnie wybierz opcję płatności ratalnej lub leasingowej przy finalizacji zamówienia. Na raty możesz także kupić akcesoria, ale jedynie, gdy w koszyku jest rower. Do wyboru masz Alior Bank, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Payu Raty, Leaselink oraz PKO Leasing.
Przejście przez formularz kredytowy wybranego banku:
- Wybierz liczbę rat: Zdecyduj, ile miesięcy chcesz spłacać oraz jaki produkt kredytowy wybierasz.
- Wypełnij wniosek: Podaj wymagane informacje, w tym dane osobowe lub firmowe, zgodnie z instrukcjami systemu finansowania.
- Potwierdź dane: Sprawdź poprawność wprowadzonych informacji – to przyspieszy proces akceptacji wniosku.
- Zaakceptuj warunki: Po zapoznaniu się z umową i regulaminem, zaakceptuj warunki współpracy z instytucją finansującą.
Oczekiwanie na decyzję:
- Decyzja kredytowa zwykle zapada w ciągu kilku minut. W przypadku leasingu może potrwać do kilku dni, jeśli wymagane są dodatkowe dokumenty.
Zamawiaj wygodnie z dostawą do domu! Każdy z produktów zamówisz pod wskazany przez Ciebie w formularzu wysyłki adres:
![Przesyłka kurierska do domu](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/kurier.gif)
Przesyłka kurierska do domu
Dostawa wybraną firmą kurierską prosto na podany przez Ciebie adres. Uwaga - dostępność rodzaju montażu może zależeć od wybranego przewoźnika. Nie wszystkie nasze modele są wyposażone w pedały - prosimy o sprawdzenie przed zakupem.
Dostępne rodzaje montażu:
Przesyłka paletowa - rower złożony na 100% - dostawa na palecie roweru gotowego do jazdy. Zdejmij go z palety i ruszaj w trasę.
Dostawa w kartonie - rower złożony na 98% - Wystarczy przekręcić i przykręcić kierownicę oraz siodełko. Uwaga! Do tego mogą być Ci potrzebne dwa proste narzędzia opisane tutaj.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/dealer.gif)
Odbiór u naszego dealera
Zamów rower do naszego autoryzowanego salonu, a przygotujemy wybrany przez Ciebie model w 100% do jazdy. Wystarczy wsiąść i rozpocząć wycieczkę.
Sprawdź warunki zwrotów.
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.
Produkty powiązane