Produkty powiązane
![Dożywotnia ochrona](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/o/dozywotnia_ochr_f0eb.png)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_6_0_2022_polysk_niebieski_blekitny/KREV6Z28X17W003634-KR-Evado-_6.0-niebieski-b_kitny-polysk-g2.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_6_0_2022_polysk_niebieski_blekitny/KREV6Z28X17W003634-KR-Evado-_6.0-niebieski-b_kitny-polysk-g2.jpg)
KROSS EVADO 6.0
Kiedy tworzyliśmy KROSS Evado 6.0, chcieliśmy przede wszystkim stworzyć rower uniwersalny. Taki, który dostosuje się do twoich preferencji i bez zająknięcia przejedzie po terenie, w który go zabierzesz. Mając to na myśli, przygotowaliśmy rower crossowy, który będzie idealnym wyborem na dojazdy do pracy czy też wycieczki za miasto, bez obaw o komfort jazdy.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_6_0_2022_polysk_niebieski_blekitny/KREV6Z28X17W003634-KR-Evado-_6.0-niebieski-b_kitny-polysk-g3.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_6_0_2022_polysk_niebieski_blekitny/KREV6Z28X17W003634-KR-Evado-_6.0-niebieski-b_kitny-polysk-g3.jpg)
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Evado 6.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 27 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Alivio to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych
.
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_6_0_2022_polysk_niebieski_blekitny/KREV6Z28X17W003634-KR-Evado-_6.0-niebieski-b_kitny-polysk-g4.jpg)
![](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/Product_description/evado_6_0_2022_polysk_niebieski_blekitny/KREV6Z28X17W003634-KR-Evado-_6.0-niebieski-b_kitny-polysk-g4.jpg)
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Evado 6.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy.
![Disc Brakes](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/d/i/disc_brakes_2d22.png)
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
![Inner Cable Routing](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/i/n/inner_cable_routing_da0f.png)
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
![Post Mount](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/p/o/post_mount_334b.png)
Post MountTo rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja
hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność.
![Powder Coated](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/I/k/Ikona_80x80__2__b311.png)
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na
uszkodzenia mechaniczne.
![RHS System](https://kross.pl/media/akeneo_connector/reference_entities/records/r/h/rhs_system_7b47.png)
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku
lub na specjalnej nakrętce.
Rama i widelec
Amortyzator / Widelec | SR SUNTOUR NEX HLO |
Rama | ALUMINIUM LITE |
Skok amortyzatora przód | 63mm |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Kolor bazowy | NIEBIESKI |
Napęd
Przerzutka tył | SHIMANO ALIVIO M3100 |
Przerzutka przód | SHIMANO ALTUS M370 |
Manetki | SHIMANO ALIVIO M3100 |
Korba | SHIMANO ACERA T3010 |
Zakres korby | 26-36-48T/170MM |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO HG400 |
Zakres kasety | 11-32T |
Ilość biegów | 27 |
Wkład suportu | FP-B902 |
Łańcuch | SHIMANO HG53 |
Koła
Piasta przód | SHIMANO QC300 |
Piasta tył | SHIMANO QC300 |
Obręcze | ALUMINIUM |
Opony | SCHWALBE CX COMP 28X1,5 |
Hamulce
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT200 |
Tarcza hamulcowa przód | SHIMANO RT10 (160) |
Tarcza hamulcowa tył | SHIMANO RT10 (160) |
Komponenty
Kierownica | ALUMINIUM 620/31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 100MM/31,8/7° |
Siodło | KROSS |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 31,6X350MM |
Stery | 1-1/8" |
Chwyty | HERMANS OXY |
5 powodów, dla których warto rozłożyć płatność na raty
- Łatwiejsze zarządzanie budżetem – Możesz cieszyć się nowym rowerem już teraz, płacąc wygodne, miesięczne raty zamiast jednorazowo dużej kwoty.
- Dostęp do wyższej klasy sprzętu – Dzięki ratom lub leasingowi możesz pozwolić sobie na rower o wyższych parametrach technicznych, nie nadwyrężając finansów.
- Elastyczność finansowa - Wybierz ilość rat dopasowaną do Twojego budżetu, by spłata nie obciązała go nadmiernie.
- Prosty proces online – Wniosek kredytowy lub leasingowy można wypełnić szybko, bez wychodzenia z domu.
- Bezpieczeństwo transakcji – Nasz system płatności ratalnej i leasingowej jest w pełni zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
Jak skorzystać z rat lub leasingu w naszym sklepie internetowym?
Przygotowanie do złożenia zamówienia:
- Dokumenty potrzebne do wniosku:
- Osoby prywatne: dowód osobisty, podstawowe dane kontaktowe i adresowe, czasem zaświadczenie o dochodach (w zależności od kwoty zakupu i wymagań instytucji finansującej). Przygotuj numer NIP pracodawcy, pamiętaj także, by odstrzec numer PESEL na czas analizowania Twojego wniosku.
- Firmy (leasing): dokumenty rejestracyjne firmy (NIP, REGON, KRS/CEIDG), dane finansowe (np. PIT, bilans lub rachunek zysków i strat w przypadku wyższych kwot).
- Sprawdź swoją zdolność kredytową – Upewnij się, że Twoje dane są aktualne w BIK (Biurze Informacji Kredytowej).
- Wybierz rower oraz formę płatności – Dodaj produkt do koszyka, a następnie wybierz opcję płatności ratalnej lub leasingowej przy finalizacji zamówienia. Na raty możesz także kupić akcesoria, ale jedynie, gdy w koszyku jest rower. Do wyboru masz Alior Bank, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Payu Raty, Leaselink oraz PKO Leasing.
Przejście przez formularz kredytowy wybranego banku:
- Wybierz liczbę rat: Zdecyduj, ile miesięcy chcesz spłacać oraz jaki produkt kredytowy wybierasz.
- Wypełnij wniosek: Podaj wymagane informacje, w tym dane osobowe lub firmowe, zgodnie z instrukcjami systemu finansowania.
- Potwierdź dane: Sprawdź poprawność wprowadzonych informacji – to przyspieszy proces akceptacji wniosku.
- Zaakceptuj warunki: Po zapoznaniu się z umową i regulaminem, zaakceptuj warunki współpracy z instytucją finansującą.
Oczekiwanie na decyzję:
- Decyzja kredytowa zwykle zapada w ciągu kilku minut. W przypadku leasingu może potrwać do kilku dni, jeśli wymagane są dodatkowe dokumenty.
Ubezpieczenie rowerów Kross w Compensie online w 30 sekund. Szosa? Gravel? Full? Pamiętaj o ochronie. Polisę możesz nabyć 7 dni od zakupu!
Dlaczego warto?
![Brak udziału własnego](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins1.png)
Brak udziału własnego
W ubezpieczeniu Compensy nie ma udziału własnego w sytuacji szkody
![Atrakcyjne warunki](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins2.png)
Atrakcyjne warunki
Odszkodowanie wyliczamy zawsze w oparciu o wartość Twojego roweru z dnia jego zakupu.
![Suma ubezpieczenia](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins3.png)
Suma ubezpieczenia
Częściowe naprawy lub wypłaty odszkodowań nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
![Składka](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/ins4.png)
Składka
Koszt ubezpieczenia roweru zależy wyłącznie od jego wartości. Dla roweru o wartości 2.000 zł składka roczna to 112zł.
![Kradzież i rabunek](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/bicycle.png)
Kradzież
i rabunek
Ubezpieczenie działa w następujących przypadkach:
- Kradzież roweru z ulicy, np. ze stojaka, do
którego jest przypięty rower,
- Rabunek na ulicy w sytuacji zagrożenia pobiciem,
- Włamanie
do komórki lokatorskiej, rowerowni, piwnicy, mieszkania lub z balkonu.
- Kradzież po wypadku
drogowym z udziałem rowerzysty.
![Uszkodzenie](https://kross.pl/media/.renditions/wysiwyg/cyclist.png)
Uszkodzenie
- Gdy nieumyślne uszkodzisz rower w trakcie jazdy, np. stracisz równowagę i przewrócisz się wraz z
rowerem.
- Gdy uszkodzisz rower w wypadku drogowym, np. zderzysz się z innym rowerzystą lub
innym pojazdem.
- Gdy rower zostanie uszkodzony przez kogoś na ulicy.
Produkty powiązane