Bałtyk, Mazury, czy góry? Nieważne gdzie. Ważne, że na czas. Kup teraz i zagwarantuj sobie dostawę jeszcze przed majówką!
Dożywotnia ochronaKażda rama KROSS objęta jest standardową 2-letnią gwarancją producenta. Możesz jednak przedłużyć ochronę ramy stalowej lub aluminiowej dożywotnio. Czytaj więcej >

VENTO DSC 5.0

RATY 24x0%
SZOSOWE  / ROAD  / 2025
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
WIDELEC: CARBON
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO 105 R7000
ILOŚĆ BIEGÓW: 22
HAMULCE: SHIMANO 105 R7070
Rozmiar
XL (23") 28"
S (20") 28"
M (21") 28"
L (22") 28"
7 999,00 zł
Oblicz raty
Dostępność w sklepie stacjonarnym Sprawdź

Rowery szosowe Kross to perfekcyjne połączenie aerodynamiki, lekkości i szybkości, idealne do pokonywania długich dystansów na asfaltowych drogach. Z zaawansowanymi ramami, wysokowydajnymi komponentami i precyzyjnymi hamulcami, rowery szosowe Kross oferują entuzjastom jazdy po szosach niezrównane doświadczenia.

KROSS VENTO DSC 5.0

KROSS Vento DSC 5.0 to wszechstronny rower szosowy dla osób, które szukają równowagi między wytrzymałością a wydajnością. Aluminiowa rama z carbonowym widelcem oferuje połączenie lekkości i stabilności, pozwalając płynnie pokonywać długie dystanse. Napęd Shimano 105 w systemie 2x11 to gwarancja precyzyjnej zmiany przełożeń, a hydrauliczne hamulce tarczowe dają pewność hamowania w każdych warunkach. KROSS Vento DSC 5.0 to świetna propozycja dla osób, które szukających solidnego i niezawodnego sprzętu na szosowe wyzwania.

Wysokiej klasy osprzęt

KROSS Vento DSC 5.0 został wyposażony w sprawdzony osprzęt Shimano, który gwarantuje precyzyjną pracę podczas długich przebiegów. Tylna przerzutka z grupy 105 zapewnia szybką i bezproblemową zmianę biegów, a napęd w systemie 2x11 z szerokim zakresem kasety oferuje szybką jazdę po płaskich odcinkach trasy oraz komfortową wspinaczkę na trudnych podjazdach.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce szczękowe. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.

Technologie na długie trasy

Rama KROSS Vento DSC 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.

Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy.

Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Vento DSC 5.0 został wyposażony w opony Schwalbe o szerokości 28 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Dla poprawy komfortu zamontowaliśmy widelec z carbonu, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szosowych siodło oraz owijka, gwarantujące wygodę jazdy nawet podczas dłuższych tras.

Disc Brakes
Disc BrakesHamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Flat Mount
Flat MountNowy standard mocowania hamulców, który pozwala na większą integrację zacisku hamulca z ramą zwiększając sztywność, obniżając masę i poprawiając aerodynamikę, co w połączeniu z mniejszą masą pozytywnie wpływa na dynamikę jazdy.
Inner Cable Routing
Inner Cable RoutingWewnętrzne prowadzenie linek wydłuża ich żywotność chroniąc je wraz z pancerzami przed błotem, piachem i deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated
Powder CoatedMalowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
RHS SystemW celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
T-Head Tube
T-Head TubeStożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.